اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225166886

گزارش دومین نمایشگاه برندهای برتر در زمینه عروسی و صنایع وابسته

نمایشگاه برندهای فاخر در مشهد

کد: 13951104225166886

https://goo.gl/kz8Ygv

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه برندهای فاخر با حضور برندهای برتر ایرانی فعال در حوزه عروسی و خدمات مجالس در مجتمع نمایشگاهی جام جم مشهد برگزار شد.

نمایشگاه برندهای فاخر

جمع کثیری از زوج های جوان، علاقمندان به صنعت عروسی و تشریفات، برگزار کنندگان مجالس عروسی و هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون در این نمایشگاه حضور داشتند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی «بیاتو عروسی»، در این نمایشگاه، برندهای فاخر در زمینه عروسی،اعم از آتلیه ها، مزون‌های عروس، تالاها و باغ تالارها، سالن‌های آرایش و زیبایی و... توانستند محصولات و خدمات خود را برای بازدیدکنندگان معرفی کنند، که این امر مورد توجه تعداد بسیار زیادی از زوج های جوان قرار گرفت.

قاسم مهری مدیریت شعبه مشهد وب سایت بیا تو عروسی، به عنوان اسپانسر این نمایشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد، بیان کرد: تا کنون دو نمایشگاه در زمینه صنعت عروسی برگزار شده است و هر دو آنها بازخورد بسیار خوبی از طرف زوج های جوان داشته است. 
همچنین وی اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به این حجم استقبال از نمایشگاه، امید آن میرود که در آینده نزدیک شاهد برگزاری نمایشگاه های بیشتری با محوریت مقوله ازدواج و زندگی مشترک باشیم.
وی افزود: ازدواج یکی از دغدغه های امروز جوانان است و مجموعه بیا تو عروسی تصمیم دارد با حمایت های مادی و معنوی هرچه بیشتر از این قبیل رویدادها، نقشی کوچکی در تسهیل آن ایفا کند.
لازم به ذکر است، این نمایشگاه توسط مرکز نمایشگاهی و همایش‌های جام جم، از تاریخ ۲۹ دی تا ۱بهمن به مدت سه روز در محل نمایشگاه جام جم واقع در ابتدای جاده مشهد - شاندیز برگزار شد.
گفتنی است بازدید از این نمایشگاه و نمایشگاه های آتی برای عموم  علاوه بر زوج های جوان آزاد بوده و علاقمندان به این حوزه، برگزار کنندگان مجالس عروسی و هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیا تو عروسی

بیا تو عروسی، راهنمای جامع زوج های جوان، برای برگزاری مجلس عروسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]