اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960127246046886

همزمان با فرا رسیدن بهار

افتتاح رسمی مجله اینترنتی "بیا تو عروسی"

کد: 13960127246046886

https://goo.gl/Znm6EW

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با فرارسیدن بهار و سال نو، مجله اینترنتی بیا تو عروسی به صورت رسمی افتتاح شد. محتوای این مجله اینترنتی حول محور ازدواج و زندگی مشترک میچرخد.

همزمان با فرا رسیدن بهار، مجله اینترنتی بیاتو عروسی افتتاح رسمی شد

هدف از تشکیل این مجله اینترنتی در خواست های زیاد زوجین مبنی بر مشاوره و راهنمایی در زمینه های مختلف مربوط به حوزه ازدواج می باشد.

با توجه به پیشرفت روزافزون محیط های مجازی و دسترسی آسان به اینترنت، وجود چنین رسانه ای در جهت خدمت رسانی و تسهیل ازدواج جوانان امروی ضروری به حساب می آید. از این روی مجموعه بیا تو عروسی تصمیم گرفت تا در یک محیط کاملا مجزا از سایت قبلی دست به اطلاع رسانی در زمینه های مختلف مربوط به ازدواج بزند.

تیم تحریریه این مجله اینترنتی شامل دو گروه از متخصصین برجسته در این حوزه میباشد. تیم اول شامل متخصصین و مشاورین قبل و بعد ازدواج و تیم دوم شامل کارشناسان و صاحب نظران در حوزه تشریفات مجالس عروسی میباشد.

هدف از تشکیل این مجله اینترنتی در خواست های زیاد زوجین مبنی بر مشاوره و راهنمایی در زمینه های مختلف مربوط به حوزه ازدواج می باشد.

چشم انداز و رسالت این رسانه، تهیه مقالات علمی و بروز در حوزه ازدواج و زندگی مشترک، مشاوره قبل و بعد ازدواج، اطلاع رسانی آخرین اخبار مربوط به حوزه ودینگ، آشنایی با رسم و رسوم ایران و سایر نقاط جهان در حوزه ازدواج، روانشناسی و مشاوره در امور تربیت فرزندان، همچنین اطلاع رسانی درباره برگزاری نمایشگاه ها و تخفیفات برندهای فعال در زمینه عروسی و معرفی منابع مورد نیاز زوج های جوان از جمله، مقالات، کتاب ها، ویدیو های آموزشی و سایر منابع میباشد. در این زمینه خدمات منحصر به فردی به لیست چشم انداز برند بیا تو عروسی اضافه میگردد که در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

مجله بیا تو عروسی از طریق این لینک  قابل دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیا تو عروسی

بیا تو عروسی، راهنمای جامع زوج های جوان، برای برگزاری مجلس عروسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی