اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232866886

فراخوان نخستین فستیوال لوکس زوج های جوان و همایش رایگان پوست، مو و زیبایی مشهد

فستیوال لوکس زوج های جوان در مشهد

کد: 13951118232866886

https://goo.gl/AYMoRl

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و خدمت رسانی هرچه بیشتر به زوج های جوان، فستیوالی با حضور برندهای مطرح در حوزه تشریفات و خدمات مجالس عروسی، در تاریخ ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۷ تا ۲۲، در تالار رویال سنتر مشهد، واقع در بلوار سجاد – خیابان زنبق برگزار می گردد.

علاوه بر جوایز و تخفیفات ارائه شده از سمت برندهای شرکت کننده، پکیج های شگفت انگیز و استثنائی توسط برندهای خاص، ویژه زوج های خوش شانس در نظر گرفته شده است

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت بیا تو عروسی، در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و خدمت رسانی هرچه بیشتر به زوج های جوان، فستیوالی با حضور برندهای مطرح در حوزه تشریفات و خدمات مجالس عروسی، در تاریخ ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۷ تا ۲۲، در تالار رویال سنتر مشهد، واقع در بلوار سجاد، خیابان زنبق برگزار می‌شود.

این رویداد که به همت هلدینگ فرهنگی آموزشی «بهشت» و «امپراتور» با حضور هنرمندان سینما و تئاتر کشورمان برگزار می‌شود، شامل پکیج‌ها و تخفیفات فراوان و ویژه شرکت کنندگان در این مراسم تهیه شده است.

بر اساس این گزارش، همزمان با این نمایشگاه در سالن شماره دو این مجموعه، همایش رایگان پوست، مو و زیبایی با سخنرانی اسدی و سپندارند و با حضور آرام جعفری هنرمند کشورمان از ساعت ۱۵ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که محورهای این همایش در سه دسته، «چگونه پوست و موی شاداب تری داشته باشیم»، «چگونه لیزر و بوتاکس موفق داشته باشیم» و «چگونه پوستمان جوان بماند»، تشریح شده است.

بر همین اساس، شرکت بیا توعروسی به‌عنوان اسپانسر این نمایشگاه، علاوه بر جوایز و تخفیفات ویژه از سوی برندهای شرکت کننده در نمایشگاه، پکیج های شگفت انگیز و استثنائی از برندهای خاص برای زوج‌های خوش شانس در نظر گرفته است. 

شایان ذکر است، بازدید از فستیوال لوکس زوج‌های جوان و شرکت در همایش پوست، مو و زیبایی، به صورت رایگان بوده و برای عموم آزاد است.

در همین راستا شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۵۵۸۰۳۰۱۱ و ۰۹۱۵۳۰۲۲۴۹۴ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیا تو عروسی

بیا تو عروسی، راهنمای جامع زوج های جوان، برای برگزاری مجلس عروسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]