اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960212247736886

دومین گردهمایی بزرگ مدیران فعال حوزه عروسی تهران و البرز برگزار شد

کد: 13960212247736886

https://goo.gl/Czyv5N

، تهران , (اخبار رسمی): اردیبهشت‌ماه امسال دومین گردهمایی بزرگ مدیران با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از مدیران فعال در زمینه مراسم عروسی از تهران و البرز، در شهر کرج برگزار شد.

گزارش دومین گردهمایی بزرگ مدیران تهران و البرز

گردهمایی بزرگ مدیران، یک رویداد دوره‌ای با هدف آشنایی بیشتر مجموعه‌ها با یکدیگر و آموزش و کسب دانش است که تا کنون در دو شهر تهران و کرج برگزار شده است.

این گردهمایی نیز مانند دوره قبل که در اسفند‌ماه پارسال برگزار شد، دارای برنامه‌های متنوع و سورپرایزهای مختلفی برای مهمانان بود.

مهمان ویژه این دورهمی دکتر بهروز افشار بود که در دو بخش به ارائه مطلب پرداخت. بخش اول این سخنرانی مربوط به نحوه تعامل کسب و کارها با سایر همکاران و نحوه برخورد آنها با مشتریان بود و در قسمت دوم مطالبی در زمینه نحوه افزایش وفاداری مشتریان و تفاوت‌های نگاه مشتریان با نگاه کسب و کارها ارائه شد و در قالب چند مثال عملی، نحوه برخورد با مشتریان و دیدگاه مشتریان نسبت به کسب و کارها تشریح شد.
سورپرایز بزرگ این مراسم حضور خواننده محبوب کشورمان “مرتضی رضایی” و اجرای نوستالژیک آهنگ دریا توسط ایشان بود. قرعه‌کشی و اهدای جوایز از دیگر سوپرایزهای این دوره از گردهمایی مدیران بود. در این قرعه‌کشی دو جایزه ویژه هر کدام به ارزش ریالی، پنج میلیون ریال به برندگان خوش‌شانس اهدا شد. هم‌چنین برای قدردانی از مجموعه‌های شرکت‌کننده در این رویداد به آنها لوح سپاس و پرچم‌هایی با لوگو خود آن مجموعه تقدیم شد.
در پایان این رویداد، از اسپانسرهای برنامه “تالار خاص آناهیتا” که پذیرایی و شام این مراسم را به عهده داشت و “استدیو آرمانی” که عکس‌برداری و فیلم برداری از مراسم را عهده دار بود، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.
گردهمایی بزرگ مدیران، یک رویداد دوره‌ای با هدف آشنایی بیشتر مجموعه‌ها با یکدیگر و آموزش و کسب دانش است که تا کنون در دو شهر تهران و کرج برگزار شده است و به زودی در سایر شهر ای ایران نیز برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیا تو عروسی

بیا تو عروسی، راهنمای جامع زوج های جوان، برای برگزاری مجلس عروسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]