اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225385500

فرزند محمد خسروشاهی رئیس اسبق اتاق تهران در سال های 1342 تا 1349:

بخش خصوصی واقعی ایران به زحمت دوام آورده است

کد: 13951104225385500

https://goo.gl/AVemL7

، تهران , (اخبار رسمی): متاسفانه زمانی که دولت صحبت از خصوصی‌سازی می‌کند، این خصوصی‌سازی واقعی نیست. بخش خصوصی واقعی ایران به زحمت دوام آورده است.

بخش خصوصی واقعی ایران به زحمت دوام آورده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، کامران خسروشاهی، نتیجه معین التجار بوشهری و فرزند محمد خسروشاهی از روسای پیشین اتاق تهران در سال های 1342 تا 1349 در خصوص برگزاری این مراسم گفت: با برگزاری مراسمی مانند مراسم امین الضرب به بخش خصوصی واقعی ایران بها داده می شود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهایی بسیار تاثیرگذار است زیرا مردم پی‌می‌برند که بخش خصوصی واقعی در ایران وجود دارد اما متاسفانه زمانی که دولت صحبت از خصوصی‌سازی می‌کند، این خصوصی‌سازی واقعی نیست. بخش خصوصی واقعی ایران به زحمت دوام آورده است چرا که در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت‌هایی که بخش‌خصوصی هستند، مجبورند ‌تعطیل کنند یا تعدیل نیرو انجام دهند که این حرکت اصلا برای اقتصاد ایران این حرکت خوبی نیست.

وی افزود: یادم است که در سال 1342 زمانی که پدرم قرار شد ریاست اتاق بازرگانی را برعهده بگیرد آن زمان هم بحرانی وجود داشت و آن زمان هم وضعیت بخش خصوصی مطلوب نبود. پدرم به اتاق بازرگانی آمد و با یک همکاری قوی با وزارت اقتصاد و صنایع و معادن، عالیخانی و یگانه، برنامه‌ریزی کردند و با بانک‌های توسعه کشاورزی و توسعه صنعتی و معدنی و بانک اعتبارات صنعتی برنامه قوی گذاشتند تا بخش‌خصوصی دوباره احیا شود و حرکت کند البته همچنین هم شد و در دهه 1345 تا دهه60 بخش خصوصی کشور پیشرفت کرده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]