اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225586603

فراخوان پذیرش تیم های فناور در برنامه تجاری سازی شریف

ثبت نام استارتاپ های سخت افزاری آغاز شد

کد: 13951104225586603

https://goo.gl/a62zcJ

، تهران , (اخبار رسمی): دوره جدید پذیرش استارتاپ ها با دستاوردهای فنی و مهندسی در برنامه تجاری سازی شریف آغاز شد و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

ثبت نام استارتاپ های سخت افزاری آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برنامه تجاری سازی شریف، دوره جدید پذیرش استارتاپ های حوزه فنی مهندسی در برنامه تجاری سازی شریف آغاز شد. در این دوره پیرو دوره های گذشته از تیم هایی با دستاوردهای نوآورانه سخت افزاری در همه حوزه ها با اولویت در حوزه های هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، آب و محیط زیست، صنایع فرهنگی با محوریت اسباب بازی، سلامت، شهر هوشمند، صنایع غذایی ثبت نام به عمل می آید.

  از جمله خدماتی که تیم ها می توانند در این دوره بهره مند شوند: مربیگری و مشاوره تخصصی، شبکه سازی و ارتباطات، فضای استقرار اداری و کارگاهی، شبکه آزمایشگاهی دانشگاه، مذاکره و جذب سرمایه گذار است.

ثبت نام این دوره با ظرفیت محدود تا 22 بهمن ماه ادامه دارد برای ثبت نام به این لینک زیر مراجعه شود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 66166307 تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنامه تجاری سازی شریف

برنامه تجاری‌سازی شریف که تحت حمایت دانشگاه صنعتی شریف در شهریور 1393 شکل گرفت باهدف حمایت و پشتیبانی از دانشجویان به‌منظور تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه خود در قالب کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری و توانمندسازی و ارتقا قابلیت‌های کارآفرینانه دانشجویان و جهت‌دهی ایده تیم‌ها به سمت حل مسائل و نیازهای کشور فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]