اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960115245406603

در اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر صورت گرفت:

رونمایی از مانکن متحرک "روما"

کد: 13960115245406603

https://goo.gl/uGZ75s

، تهران , (اخبار رسمی): مانکن متحرک "روما" محصول تیم دکتر ربات برای اولین بار در اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر توسط حمید قبادی، دبیر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

رونمایی از مانکن متحرک "روما"

مانکن متحرک "روما" برای اولین بار در ایران توسط پژوهشگران شریفی ساخته شد.

مانکن متحرک "روما" محصول تیم دکتر ربات برای اولین بار در اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر توسط حمید قبادی رونمایی شد. این مانکن متحرک برای اولین بار در ایران توسط شرکت دانش بنیان رباتیک اجتماعی آوا و نیما (دکتر ربات) تحت حمایت برنامه تجاری سازی شریف ساخته شده است. تیم دکتر ربات با جمعی از اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف به مدیریت علی مقداری و با هدف فعالیت در حوزه رباتیک اجتماعی تشکیل شده است.

روما یک ربات انسان نما است که توانایی حرکت مفاصل گردن، شانه و آرنج را در شبیه ترین حالت به انسان دارد با قابلیت چرخش 360 درجه که لباس را به طور کامل نمایش می دهد. از مزایای دیگر این محصول می توان کنترل حرکات و برنامه ریزی توسط اپ اندروید، قابلیت برنامه ریزی سناریوهای حرکتی متفاوت، قابلیت برنامه ریزی حالات بدنی متفاوت در فواصل زمانی مشخص، قابلیت های هوش مصنوعی، شناسایی مشتری، تعامل حرکتی با او و قابلیت پخش پیام صوتی (خوشامدگویی و ارائه مشخصات لباس) ذکر کرد. 

به نقل از یکی از اعضای تیم دکتر ربات هدف از ساخت این محصول کمک به تقویت برندسازی پوشاک در ایران و هوشمندسازی و افزایش جذابیت ویترین مغازه ها است که با توجه به قابلیت های طراحی شده در این محصول این امکان و شرایط به خوبی برای برندهای پوشاک و مغازه داران فراهم است.

برای اطلاعات بیشتر درباره محصول به سایت www.drrobot.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنامه تجاری سازی شریف

برنامه تجاری‌سازی شریف که تحت حمایت دانشگاه صنعتی شریف در شهریور 1393 شکل گرفت باهدف حمایت و پشتیبانی از دانشجویان به‌منظور تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه خود در قالب کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری و توانمندسازی و ارتقا قابلیت‌های کارآفرینانه دانشجویان و جهت‌دهی ایده تیم‌ها به سمت حل مسائل و نیازهای کشور فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس