اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960223248836603

موفقیت تیم‌های برنامه تجاری سازی شریف

کسب تندیس زرین جشنواره شیخ بهایى توسط تیم بتن توانمند

کد: 13960223248836603

https://goo.gl/saiIu6

، تهران , (اخبار رسمی): تیم بتن توانمند در سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی موفق به کسب تندیس زرین و مقام برتری در بخش طراحان کسب وکار (المپیاد دانشجویی) شد.

موفقیت تیم بتن توانمند در جشنواره شیخ بهائی

تیم بتن توانمند که از تیم‌های تحت حمایت برنامه تجاری‌سازی شریف است برنده لوح تقدیر، لوح زرین جشنواره ، کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش فنلاند و سکه بهار آزادی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر برنامه تجاری‌سازی شریف، سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که در مجموعه سیتی سنتر اصفهان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در روز جمعه به کار خود پایان داد. این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی برگزار می‌شود و در هر دوره در بخش های مختلفی از جمله طراحان کسب و کار (بخش المپیاد دانشجویی و بخش آزاد)، فن آفرینان (شرکت های نوپا)، فن آفرینان (شرکت های رشد یافته) و فن آفرینان (شرکت های تاثیرات اجتماعی) به معرفی برترین ها می پردازد.

در این دوره از جشنواره آقای امین اسرافیلی مسئول تیم بتن توانمند که از تیم‌های تحت حمایت برنامه تجاری‌سازی شریف است در بخش طراحان کسب و کار (المپیاد دانشجویی) برنده لوح تقدیر، لوح زرین جشنواره ، کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش فنلاند و سکه بهار آزادی شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تیم و فعالیت‌های آن، می‌توانند به صفحه این تیم، در سایت دفتر برنامه تجاری سازی شریف مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنامه تجاری سازی شریف

برنامه تجاری‌سازی شریف که تحت حمایت دانشگاه صنعتی شریف در شهریور 1393 شکل گرفت باهدف حمایت و پشتیبانی از دانشجویان به‌منظور تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه خود در قالب کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری و توانمندسازی و ارتقا قابلیت‌های کارآفرینانه دانشجویان و جهت‌دهی ایده تیم‌ها به سمت حل مسائل و نیازهای کشور فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]