اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226675652

چگونه بدون اشتباه کار پیدا کینم

۱۰ اشتباه افراد جویای کار در استخدام

کد: 13951106226675652

https://goo.gl/utYspe

، رشت , (اخبار رسمی): مسلماً افراد جویای کار با مشکلات فراوانی روبه رو هستند اما یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی آنها، روند استخدامی بسیار طولانی و بی پایان در اکثر شرکت‌ های بزرگ و متوسط است. سیستم استخدامی ناکارآمد نیز بر مشکلات آنها افزوده و پیدا کردن یک کار خوب را مشکل تر کرده است.

۱۰ اشتباه افراد جویای کار در استخدام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیرنو، باز کردن مسیر خود در بین استعدادهای فراوان موجود بسیار سخت است و به همین دلیل بسیار مهم است که با هر درخواست استخدامی که می‌ دهید یک قدم به جلو حرکت کنید.

یک کارجوی نا امید ممکن است تصمیم بگیرد قبل از مصاحبه شغلی وقتش را برای تحقیق درباره کارفرما هدر ندهد و یا اینکه رزومه خود را قبل از ارسال سفارشی و شخصی سازی نکند و هر کسی می‌ تواند با چنین فردی همدردی کند – اما این کارها اشتباه محض هستند که ممکن است به از دست رفتن فرصت‌ های شغلی بیانجامند.

اگر می‌ خواهید وقت و انرژی خود را صرف پیدا کردن یک شغل مناسب کنید، بهتر است این کار را درست انجام دهید. در اینجا به ۱۰ اشتباه رایج می پردازیم.

۱۰ اشتباهی که ۹۰% کارجویان مرتکب می‌ شوند:

۱- آنها برندینگ شخصی را در مورد خودشان رعایت نمی کنند.

۲- آنها بدون آنکه بدانند چقدر برای کارفرما ارزش دارند، به دنبال کار می‌ گردند.

۳- آنها برای پیدا کردن کار از روش های بی فایده استفاده می‌ کنند.

۴- آنها روابط خود را نادیده می‌ گیرند.

۵- آنها فراموش می‌ کنند که برای فرصت‌های کاری مختلف باید رزومه خود را شخصی سازی کنند.

۶- آنها قبل از مصاحبه کاری درباره کارفرما تحقیق نمی‌ کنند.

۷- آنها مدت های طولانی در صف های استخدامی‌ ای می‌ مانند که هیچ نتیجه‌ ای در بر ندارد.

۸- به جای اینکه مسیر خود را مشخص کنند، اجازه می ‌دهند کارفرما تعیین کند به دنبال چه کارهایی باشند.

۹- اولین پیشنهادی که با آنها بشود را قبول می‌ کنند، حال هرچقدر هم که بد و نا امید کننده باشد – و تا زمانی که آن کار را از دست نداده ‌اند دیگر به دنبال کار نمی گردند.

حتماً بخوانید :  چگونه برای استارتاپ خود همکار پیدا می کنید؟

۱۰- فراموش می‌ کنند که هر کارفرمایی استحقاق استعداد آنها را ندارد.

ما در عصر جدید هستیم. هرکدام از ما حرفه خود را دنبال می‌کنیم! حرفه شما کسب و کار شما محسوب می‌ شود. خوب به این موضوع فکر کنید: حرفه شما سود و درآمد زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کسب یک حرفه به صرف وقت زیاد و استفاده بیش از حد از سلول‌ های مغزی و قلبی شما نیاز دارد و نباید کار کردن در حرفه خود را به شانس و اقبال بسپارید.

شما باید حرفه خود را کنترل کنید چرا که اگر شما نتوانید این کار را انجام دهید، فرد دیگری هم نمی ‌تواند به شما کمک کند! سالها قبل که ما برای یک کارفرما کار می کردیم، کارفرماها اصولاً حرفه ما را مدیریت می‌ کردند. آن دوران به پایان رسیده و حال همه چیز به خود ما بستگی دارد.

چگونه این ۱۰ اشتباه در استخدام را رفع کنیم؟
اشتباه شماره ۱: نتوانید خود را به عنوان برند معرفی کنید.

رزومه و پروفایل لینکدین (LinkedIn) شما فقط بازگو کننده کارهای قبلی شما نیستند، بلکه به نوعی برند شما محسوب می شوند. برند شما بیان می‌ کند شما که هستید، تاکنون کجا بوده ‌اید و به کجا می‌ خواهید برسید. باید در مورد مشاغل دلخواه خود تصمیم بگیرید، و سپس خودتان را برای آن نقش‌ ها و کارها برند سازی کنید.

از پروفایل لینکدین خود، مخصوصاً از قسمت تیتر و خلاصه آن، استفاده کنید و به دیگران نشان دهید که چرا این نوع کارها را انجام داده و یا اینکه قصد انجام آنها را دارید. از صدای خود در پروفایل لینکدین استفاده کنید و همچنین رزومه خود را نیز با صدای خودتان بازخوانی کنید تا شخصیت بیشتری را به رزومه تان ببخشید.

ادامه مطلب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]