اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228876494

چگونه یک کد اقتصادی داشته باشیم

کد اقتصادی کلید فعالیت اقتصادی قانونی

کد: 13951111228876494

https://goo.gl/mknhBY

، تهران , (اخبار رسمی): همه‌ مراحل ثبت شرکت را پشت سر گذاشته‌اید و توانستید شرکت خود را مطابق با ضوابط و قوانین ثبت کنید، حالا وقت اخذ کد اقتصادی است اما کد اقتصادی چیست.

کد اقتصادی چیست؟ چطور یک کد اقتصادی داشته باشیم؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، کد اقتصادی شماره‌ منحصر به فردی است که سازمان امور مالیاتی کشور در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی می‌گذارد عملکرد شرکت شما اعم از خرید و فروش یا خدمات در قراردادها و فاکتورها در قالب یک کد ثبت می‌شود این کد همان کد اقتصادی شماست.

بر اساس این گزارش پرداخت مالیات، کسب مجوز فعالیت اقتصادی، پیشگیری از فعالیت‌های اقتصادی ناسالم، حمایت از فعالین و نظارت بر اعمال اقتصادی و تجاری، مستلزم داشتن کد اقتصادی است.

اخذ کد اقتصادی نیز مانند ثبت شرکت مراحل و قوانین خاص خود را دارد انجام درست این مراحل و رعایت قوانین نیازمند راهنمایی مناسب و داشتن اطلاعات کافی است. مشاوران متخصص اخذ کد اقتصادی افراد باتجربه‌ای هستند که پشت سر گذاشتن مراحل اداری این کار را برای شما راحت خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]