اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111229135464

از سوی معاون اول رئیس جمهوری

نرخ تعرفه واردات کالاهای اساسی ابلاغ شد

کد: 13951111229135464

https://goo.gl/0VmrZo

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اول رئیس جمهوری تصویبنامه هیأت وزیران درباره تعیین نرخ تعرفه واردات کالاهای اساسی را برای اجرا به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونت اجرایی رئیس جمهوری و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

نرخ تعرفه واردات کالاهای اساسی ابلاغ شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هیأت وزیران به پیشنهاد معاونت اجرایی رئیس جمهوری و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با رصد میزان ثبت سفارش واردات برنج تا پایان سال، کنترل‌های لازم را به عمل می‌آورند تا افزایش غیرمتعارفی در واردات صورت نگیرد لازم به ذکر است که این تصویبنامه از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجرا است.

اسحاق جهانگیری این مصوبه را جهت اجرا به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونت اجرایی رئیس جمهوری و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

همچنین هیات دولت صورت‌های مالی و عملکرد هیأت‌مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو مربوط به سال مالی منتهی به ۱۳۹۴ را تأیید کرد.

هیأت وزیران به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد بند (ج) ماده (۴) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران - مصوب ۱۳۷۲ - تصویب کرد:

۱- صورت‌های مالی و عملکرد هیأت‌مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۴ به شرح صورتجلسه مورخ ۲۳ تیرماه ۱۳۹۵ پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیأت دولت است، تأیید می‌شود.

۲- سازمان حسابرسی به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو، برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۵ انتخاب و حق‌الزحمه حسابرس مستقل و بازرس قانونی مبلغی است که در قرارداد بین سازمان مذکور و سازمان حسابرسی تعیین می‌شود.

اسحاق جهانگیری این مصوبه را جهت اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ابلاغ کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی