اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243775464

تولید گوشت قرمز در سه سال اخیر افزایش یافت

جذب 96 درصدی تسهیلات عشایری

کد: 13951221243775464

https://goo.gl/SIU3up

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: 96 درصد از 100 میلیارد تومان تسهیلات عشایری امسال در کشور جذب شد.

جذب 96 درصدی تسهیلات عشایری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، کرمعلی قندالی گفت: در سال 96 نیز 150 میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار درصد از اردیبهشت به عشایر کشور پرداخت می شود که این تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان با ضمانت زنجیره تضمینی توزیع و با باز پرداخت پنج ساله است.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه از سهم 35 درصدی ارزش افزوده مناطق روستایی، سهمی هم برای مناطق عشایری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نوسازی و تجهیزات آبرسانی مناطق عشایری، خاطرنشان کرد: درسال آینده 100 دستگاه خودروی آبرسانی و 120 دستگاه خودروی کمک دار در کشور توزیع می شود.

قندالی یاد آورشد: با اجرایی کردن طرح اقتصاد مقاومتی در زنجیره گوشت قرمز، ظرف سه سال گذشته تولید گوشت از 150 هزار تن در سال 92 به 192 هزار تن گوشت در سال 95 افزایش یافت که رشد چشم گیری داشته است.

وی افزود: طرح تولید گیاهان دارویی عشایر در سه استان به صورت نمونه اجرایی شده و این طرح با گسترش بیشتری در استان ها ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: با مدیریت صحیح منابع، شاهد تحول در اشتغال و اقتصاد کشور در امور عشایری خواهیم بود.

در این نشست با حضور محمد رضا خباز استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی در مورد واگذاری چهار دستگاه خودرو آبرسان به استان سمنان در سال 96 و مستند سازی املاک غیرمنقول، ایجاد جان پناه با مساحت 50 تا 70 متر مربع برای عشایر استان سمنان تبادل نظر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی