اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233496494

ویژگی شرکت های تضامنی و نسبی

کد: 13951120233496494

https://goo.gl/ixRbt7

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تضامنی شرکتی خصوصی است که با به اشتراک گذاشتن سرمایه از جانب چند نفر پا می‌گیرد و هریک از شرکا به‌صورت نامحدود نسبت به تعهدات شرکت مسئول هستند اما شرکت نسبی با این تفاوت از شرکت تضامنی شکل می‌گیرد که هریک از شرکا تنها به میزان سهامشان در شرکت عهده‌دار تعهدات شرکت هستند.

با دو شرکت تضامنی و نسبی بیشتر آشنا شوید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، یکی از مشابهت‌های ویژه در این دو شرکت این است که کارهایی چون انتخاب مدیرعامل، عزل وی، دادن سهام یکی از شرکا به دیگری و به‌طورکلی تمامی تصمیمات و تغییرات در شرکت با مشورت تمامی اعضا و در نهایت تایید و رضایت تمامی شرکا صورت می‌پذیرد و در صورت عدم رضایت یکی از شرکا تصمیم گرفته‌شده انجام نخواهد شد.

تفاوت عمده‌ی این دو شرکت باهم در میزان مسئولیت شرکا نسبت به تعهدات شرکت و نام‌گذاری شرکت است در نام‌گذاری شرکت نسبی الزامی است که نام شرکا آورده شود ولی در نام‌گذاری شرکت تضامنی این‌گونه نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]