اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234386872

همزمان با گردهمایی اقتصادی صندوق های بازنشستگی کشور انجام می شود

رونمایی از سامانه هوش تجاری سان

کد: 13951123234386872

https://goo.gl/i81mgJ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مدیریت صنایع نوین تامین (شمص) وابسته به سازمان تامین اجتماعی فردا در نخستین گردهمایی «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» از سامانه هوش تجاری سان که قابلیت جمع آوری و آنالیز اطلاعات مالی و فنی ۱۲۰ شرکت و هلدینگ زیرپوشش شستا را دارد، رونمایی می کند.

رونمایی از سامانه هوش تجاری سان

شرکت سان با بهره‌گیری از 15 سال تحقیق و توسعه در زمینه استقرار سیستم‌های داده محور، پیاده‌سازی پروژه مذکور را به عهده گرفت و توانست سامانه هوش تجاری سان را با موفقیت در شرکت شستا پیاده‌‌‌‌سازی کند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت گروه شرکت‌ های‌سان، محمدحسین عظیمی، معاون مالی و اقتصادی شرکت شمص تامین از شرکت های زیرمجموعه شستا، از افتتاح و راه اندازی سامانه هوش تجاری در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به افزایش سرمایه گذاری و واگذاری شرکت های زیرپوشش شستا، لزوم جمع آوری اطلاعات مالی، نیروی انسانی، تولید، وضعیت انبارها، فروش و کمک به تصمیم گیری برای مدیران احساس می شد و به همین دلیل پروژهBI  مطرح شد.

بر اساس این گزارش، پیشران توسعه ملی، عظیمی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه از سال 92 کلید خورده است، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه دسترسی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه شستا به شاخص هایی برای جمع آوری و تحلیل اطلاعات جهت تصمیم گیری در سطوح مختلف مدیریتی است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این پروژه، جمع آوری، پردازش اطلاعات و دسترسی به شاخص های تصمیم گیری در سطوح مختلف مدیریتی امکان پذیر شد. بی شک پیش از این هم تصمیم گیری برای مدیران امکان پذیر بود، اما احتمال به روز نبودن اطلاعات در دسترس وجود داشت، ضمن اینکه عمق اطلاعات مورد نظر نیز در این سیستم تا 10 سال مدنظر قرار گرفته چرا که برای اتخاذ بهترین روش ها، فرآیند اطلاعات مهم است.

عظیمی تامین امنیت را از مزیت های این سیستم خواند و گفت: در بُعد فنی، ساختار این سیستم از پایانه شرکت ها تا مرکز جمع آوری اطلاعات روی شبکه امنی قرار گرفته است. مزیت دیگری که در این پروژه در نظر گرفته شده، جمع آوری، تلفیق و تجمیع بودجه در شرکت ها و هلدینگ ها است.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه سامانه BI سازمان های عملیاتی را رصد می کند، می تواند به عنوان سامانه ای برای پایش پروژه های موجود نیز عمل کند.

معاون مالی و اقتصادی شرکت شمص تامین همچنین اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه کلید خورده و در حال جمع آوری نیازهای اطلاعاتی هستیم و پیش بینی شده راه اندازی کامل پروژه تا سال آینده به طول انجامد.

وی با اشاره به دیگر مزیت های این پروژه گفت: یکی از ویژگی های ممتاز این پروژه، شفافیت اطلاعاتی در سازمان مورد نظر است که این امکان، برای مدیران یک غنیمت و ارزش محسوب می شود. مزیت دیگر این پروژه هم افزایی بین سازمان ها و بنگاه های مختلف است. همچنین این امکان وجود دارد که سایر بنگاه ها، سازمان های دولتی و غیردولتی از این پروژه الگوبرداری کنند.

عظیمی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» شرایطی را فراهم کند تا عملکرد 3 ساله شمص تامین درباره این سامانه، نقاط قوت و همچنین مزایای آن در معرض نمایش قرار گیرد. همچنین سایر سرمایه گذاری هایی که در زمینه IT و ICT وجود دارد به فعالان اقتصادی معرفی شود. درحقیقت حضور شمص تامین در نمایشگاه فرصتی است تا امکان سرمایه گذاری، اشتغال و رشد اقتصادی در این زمینه ها فراهم شود.

گردهمایی «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور 5 صندوق بازنشستگی شامل سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق فولاد، سازمان بیمه سلامت ایران و صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر و هلدینگ ها و شرکت های تحت پوشش آن ها از 24 تا 26 بهمن ماه 95 در مصلی تهران برگزار می شود.

جهت آشنایی با را هکار هوش تجاری شرکت سان می‌توانید به آدرس www.son.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه شرکت های سان

شرکت «ساختارهای اطلاع‌رسانی نوین‌گستر (سان)» در سال 1378 با هدف ارائه خدمات و محصولات نوین در حوزه فناوری اطلاعات تأسیس گردید و با بهره‌گیری از متخصصین این حوزه از معتبرترین دانشگاه‌های کشور، موفق به اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری در سطح ملی و همچنین صادرات نرم‌افزار شده است. شرکت سان با توجه به حجم وسیع فعالیت‌های خود، سیاست توسعه اقماری را در پیش گرفت و امروز با در اختیار داشتن 3 شرکت تخصصی در زیرمجموعه خود، گامی بلند را در عرصه مدیریت اطلاعات برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]