اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960806265756872

سومین نمایشگاه تراکنش ایران در بوستان گفتگوی تهران برگزار شد

حضور گروه شرکت های سان در نمایشگاه تراکنش ایران 1396

کد: 13960806265756872

https://goo.gl/h7XFub

، تهران , (اخبار رسمی): گروه شرکت‌های سان در سومین نمایشگاه تراکنش ایران که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی و از تاریخ دوم تا چهارم آبان ماه 1396 در بوستان گفت‌و‌گو، مجتمع نمایشگاه شهر برگزار شد؛ حضور یافت.

حضور  گروه شرکت های سان در نمایشگاه تراکنش ایران 1396
حضور گروه شرکت های سان در نمایشگاه تراکنش ایران 1396

حضور گروه شرکت های سان در نمایشگاه تراکنش ایران با ارائه‌ی سامانه‌های مدیریت کشف تقلب و تخلف (Fraud Detection) و هوش تجاری بانکی (BI) و همچنین نقشه ی بومی کشور (map.ir)

در این نمایشگاه شرکت سان با ارائه‌ی سامانه‌ی مدیریت کشف تقلب و تخلف (Fraud Detection) و سامانه‌های هوش تجاری بانکی (BI) و همچنین نقشه‌ی بومی کشور (map.ir) حضور یافت که با استقبال چشم گیر بازدیدکنندگان و متخصصین حوزه ی بانکی روبرو شد.

سامانه کشف تقلب و تخلف سان توانمندی تشخیص تقلبات بانکی را به صورت بر خط (Online) و با قابلیت مدیریت تراکنش های بالا را داراست.

جهت آشنایی با راهکارهای نرم افزاری شرکت سان می‌توانید به پایگاه اینترنتی http://www.son.ir مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه شرکت های سان

شرکت «ساختارهای اطلاع‌رسانی نوین‌گستر (سان)» در سال 1378 با هدف ارائه خدمات و محصولات نوین در حوزه فناوری اطلاعات تأسیس گردید و با بهره‌گیری از متخصصین این حوزه از معتبرترین دانشگاه‌های کشور، موفق به اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری در سطح ملی و همچنین صادرات نرم‌افزار شده است. شرکت سان با توجه به حجم وسیع فعالیت‌های خود، سیاست توسعه اقماری را در پیش گرفت و امروز با در اختیار داشتن 3 شرکت تخصصی در زیرمجموعه خود، گامی بلند را در عرصه مدیریت اطلاعات برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]