اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971208351866872

سامانه هوش تجاری در راستای تحقق شفافیت فعالیت بنگاه‌های دولتی

رونمایی از سامانه هوش تجاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور رئیس جمهور

کد: 13971208351866872

https://goo.gl/DvPJFU

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر حسن روحانی رییس جمهور روز دوشنبه، ۶ اسفندماه ۱۳۹۷ با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از فعالیت‌های آن وزارت، از سامانه هوش تجاری صندوق بازنشستگی کشوری که توسط متخصصین شرکت سان طراحی و پیاده سازی شده است، رونمایی کرد.

رونمایی از سامانه هوش تجاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور رئیس جمهور
رونمایی از سامانه هوش تجاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور رئیس جمهور

به گزارش گروه شرکت‌های سان، دکتر حسن روحانی رییس جمهور روز دوشنبه، ۶ اسفندماه ۱۳۹۷ با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن  بازدید از فعالیت‌های آن وزارت، از سامانه هوش تجاری صندوق بازنشستگی کشوری که توسط متخصصین شرکت سان طراحی و پیاده سازی شده است، رونمایی کرد.

در حال حاضر این سامانه، اطلاعات ۴۰ شرکت تابعه صندوق را به صورت به‌روز و متمرکز به منظور کنترل، نظارت و برنامه‌ریزی شرکت‌های تابعه به منظور شفافیت در کلیه فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی، در اختیار مدیران ارشد قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گروه شرکت‌های سان به آدرس https://son.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه شرکت های سان

شرکت «ساختارهای اطلاع‌رسانی نوین‌گستر (سان)» در سال 1378 با هدف ارائه خدمات و محصولات نوین در حوزه فناوری اطلاعات تأسیس گردید و با بهره‌گیری از متخصصین این حوزه از معتبرترین دانشگاه‌های کشور، موفق به اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری در سطح ملی و همچنین صادرات نرم‌افزار شده است. شرکت سان با توجه به حجم وسیع فعالیت‌های خود، سیاست توسعه اقماری را در پیش گرفت و امروز با در اختیار داشتن 3 شرکت تخصصی در زیرمجموعه خود، گامی بلند را در عرصه مدیریت اطلاعات برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار