اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990529450276872

رونمایی از سامانه‌های شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رونمایی از سامانه‌های شفافیت صندوق بازنشستگی و شستا با عنوان هوش تجاری

کد: 13990529450276872

https://bit.ly/3aU9Ai8

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از سامانه‌های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری برگزار شد. در این نشست از سامانه‌های مدیریتی و شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت شستا با عناوین سامانه هوش تجاری و 9 سامانه ی دیگر رونمایی شد.

رونمایی از سامانه‌های شفافیت صندوق بازنشستگی و شستا با عنوان هوش تجاری
رونمایی از سامانه‌های شفافیت صندوق بازنشستگی و شستا با عنوان هوش تجاری

به گزارش اقتصادنیوز ، طی مراسمی از سامانه‌های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیر محمد شریعتمداری رونمایی شد. در این نشست از سامانه‌های مدیریتی و شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با عناوین سامانه هوش تجاری، سامانه مدیریت اسناد (سما)، سامانه تولید و فروش، سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی عملکرد(سینا)، سامانه ثبت و ضبط املاک (سامان)، سامانه سفر و ماموریت‌های خارجی، سامانه صورتجلسات داخلی، سامانه جامع امور حقوقی و قراردادها(دادرس)، سامانه خرید شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین(تیپیکو) و سامانه فروشگاه اینترنتی شرکت توزیع داروپخش رونمایی شد.

اتصال مستقیم به بانک‌های اطلاعاتی مالی و منابع انسانی شرکت‌های تابع مدیریتی و نمایش روند ۳ ساله نسبت‌های مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌ها و مقایسه آن بودجه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

شایان ذکر است سامانه هوش تجاری شستا و صندوق بازنشستگی کشوری توسط متخصصین در شرکت سان طراحی و پیاده سازی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه شرکت های سان

شرکت «ساختارهای اطلاع‌رسانی نوین‌گستر (سان)» در سال 1378 با هدف ارائه خدمات و محصولات نوین در حوزه فناوری اطلاعات تأسیس گردید و با بهره‌گیری از متخصصین این حوزه از معتبرترین دانشگاه‌های کشور، موفق به اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری در سطح ملی و همچنین صادرات نرم‌افزار شده است. شرکت سان با توجه به حجم وسیع فعالیت‌های خود، سیاست توسعه اقماری را در پیش گرفت و امروز با در اختیار داشتن 3 شرکت تخصصی در زیرمجموعه خود، گامی بلند را در عرصه مدیریت اطلاعات برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه