اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235506494

ثبت شرکت سهامی عام و مزایای وسوسه کننده‌ آن

کد: 13951126235506494

https://goo.gl/imMSwF

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سهامی عام از آن دسته شرکت‌هایی بوده که بخشی از سرمایه‌ آن از طریق فروش سهام به مردم عادی تامین می‌شود که مزایای غیرقابل‌انکار این نوع شرکت، ناچارا برخی از فعالان اقتصادی را وادار به فعالیت در این حوزه می‌کند.

ثبت شرکت سهامی عام و مزایای وسوسه کننده‌اش

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل، تعداد بالای شرکا در این نوع شرکت موجب تجمع سرمایه‌های خرد و ایجاد سرمایه‌ای کلان در مقایسه با سایر شرکت‌ها می‌شود مزایای دیگری چون سهولت نقل‌و‌انتقال سهام، محدودیت مسئولیت سهامداران در شرکت‌های سهامی، جذب سرمایه از طریق انتشار اوراق سهام، استمرار و موجودیت شرکت‌های سهامی همواره سبب جذب افراد بسیاری برای شراکت و ایجاد یک شرکت سهامی عام شده است.

شما برای ثبت یک شرکت با این عنوان نیاز به طی مسیری هشت‌گانه دارید تاسیس شرکت، اظهارنامه‌ی تاسیس، تهیه‌ طرح اعلامیه پذیره‌نویسی، امضای اوراق تعهد سهم، تشکیل سرمایه، تخصیص سهام، ایجاد شرکت و ثبت شرکت، هشت مرحله‌ ایجاد قانونی یک شرکت سهامی عام هستند. می‌توانید برای اطلاع بیشتر نسبت به هریک از این مراحل با همکاران ما مشورت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی