اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951208239215500

عضو هیئت‌مدیره انجمن قطعه سازان خودرو مطرح کرد

همراهی بابرندهای جهانی، راه ارتقای قطعه سازی ایران

کد: 13951208239215500

https://goo.gl/oV8JXq

، تهران , (اخبار رسمی): ایران می‌تواند صادرکننده قطعات و خودرو شود. مقیاس تولید به‌گونه‌ای است که می‌توانیم علاوه بر تأمین نیاز داخلی در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشم.

همراهی بابرندهای جهانی، راه ارتقای قطعه سازی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق بازرگانی تهران،  سفیر ایران در فرانسه از اتصال قطعه سازان ایرانی به زنجیره تأمین خودروسازی فرانسوی خبر داد و گفت: عمق‌بخشی به ساخت داخل و صادرات ۳۰ درصدی در دستور کار فرانسوی‌ها قرارگرفته است. بر این اساس قرارداد ایجاد جوینت ونچر مشترک میان رایزکو و مکاپلاست فرانسه در پاریس به امضا رسید تا قطعه‌سازی ایران در ارتباط با برندهای معتبر جهان عقب‌ماندگی چندساله‌اش را جبران کند. در این زمینه فرانسوی‌ها پیشتاز هستند.

دراین‌باره  وزیر صنعت نگفته است: خودروسازان اروپایی هر قید و شرطی را برای سرمایه‌گذاری در ایران پذیرفته‌اند و به آن‌ها گفته‌ایم به شرطی قرارداد امضا می‌کنیم که تولید مشترک امکان صادرات داشته باشد.  در میان تمام قراردادهای امضاشده پسابرجامی این فرانسوی‌ها هستند که توانسته‌اند بیشترین تعداد قراردادهای اقتصادی را با ایران به‌پیش برند. گاه از 13 قرارداد تنها با یک خودروساز هم خبر می‌رسد: البته با شرط سرمایه‌گذاری و قبول صادرات 30 درصدی.

محمدرضا نجفی منش، عضو هیئت‌مدیره انجمن قطعه سازان خودرو درباره قرارداد همکاری با خودروسازان مطرح جهان گفت: صنعت خودروسازی ایران اشتیاق و ظرفیت زیادی برای کار کردن با شرکت‌های خودروساز معتبر در جهان دارد و تصمیم داریم این قراردادها به نحو احسن به مرحله اجرا برسد.

نجفی منش با اشاره به اینکه درصدی از خودروی تولیدشده در ایران باید صادر شود گفت: می‌توانیم حرفی برای گفتن در بازارهای بین‌المللی داشته باشیم.اگر خودروسازان خارجی اطمینان حاصل کنند که محصول تولیدشده در ایران از کیفیت لازم برخوردار است امکان صادرات برای ایران وجود دارد. همراهی با برندهای معتبر جهانی مسیری است که تمام خودروسازان امروز در جهان برای ارتقای این صنعت در کشورشان پیمودند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: ایران می‌تواند صادرکننده قطعات و خودرو شود. مقیاس تولید به‌گونه‌ای است که می‌توانیم علاوه بر تأمین نیاز داخلی در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشم.

نجفی منش در ادامه به نهایی شدن قراردادها با پژو، فولکس‌واگن و رنو اشاره کرد و اینکه قرارداد با هیوندایی در حال نهایی شدن است.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید