اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951210240335500

نایب‌رئیس اتاق تهران می‌گوید:

حمایت اتاق تهران از پایان‌نامه‌هاوتحقیقات دانشجویی

کد: 13951210240335500

https://goo.gl/Qb0c3T

، تهران , (اخبار رسمی): به گفته جهانگیری اتاق تهران به دنبال برنامه‌ریزی برای به فعلیت رساندن ایده‌ها و افکار جوانان بااستعداد کشور است.

حمایت اتاق تهران از پایان‌نامه‌هاوتحقیقات دانشجویی

به گزارش اخبار رسمی از اتاق بازرگانی تهران، مهدی جهانگیری نایب‌رئیس اتاق تهران در حاشیه حضور مسئولانی از بنیاد بوش آلمان در اتاق تهران گفت: حضور شرکت‌هایی از جنس بنیاد بوش در ایران که در حوزه تحقیقات و آموزش پیشگام هستند و قدم‌های جدی برداشته‌اند می‌تواند زمینه بروز شکوفایی استعدادهای جوانان ایرانی را فراهم کند.

او در ادامه گفت: به‌روز بودن نیروی انسانی در بخش‌های مختلف به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه و آیتم در بخش‌های اقتصادی کشور باید موردتوجه قرار گیرد. خوشبختانه بعد از توافق برجم فضای اقتصادی و ارتباط ایران با دنیا بازتر شده است و گفتمان جدیدی در دیپلماسی اقتصادی در حال شکل گرفتن است که می‌تواند فرصت مناسبی برای رشد نیروی انسانی کشور و تبادل تکنولوژی باشد.

نایب‌رئیس اتاق تهران با اشاره به اینکه باید زمینه‌های لازم جهت جذب فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های خارج از کشور و همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های خوب داخلی و استفاده از استعدادهای آن‌ها فراهم شود، گفت: دولت در بحث حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان قوانین و مقررات مناسبی را تدوین کرده است و از طریق معاونت علمی ریاست‌جمهور و حوزه‌های دیگر گام‌هایی را در جهت حمایت از این شرکت‌ها برداشته است که باید پیگیری‌هایی بیشتری روی آن انجام شود، موضوعی که نشان‌دهنده نگاه مثبت دولت به فعال شدن شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور است.

او در ادامه به اقداماتی که اتاق تهران در جهت حمایت از استعدادهای جوان انجام داده و یا در حال برنامه‌ریزی است، اشاره کرد و گفت:« ما در اتاق تهران به دنبال این هستیم که بتوانیم فضایی را برای به فعلیت رساندن استعدادهای جوانان و فارغ‌التحصیلان مهیا کنیم و در این زمینه برنامه‌هایی داریم که یکی از آن‌ها در ارتباط با حمایت و کمک‌های مالی از تحقیقات و پایان‌نامه‌های دانشجویی است. برای اجرای این برنامه امسال بودجه نسبتاً خوبی را در نظر گرفته‌ایم که در مقایسه با سال گذشته جهش چند ده برابری داشته است. علاوه بر این به دنبال این هستیم که شرایط را برای عضویت شرکت‌های دانش‌بنیان در اتاق تهران به وجود بیاوریم و این شرکت‌ها را از امتیازاتی که اعضا اتاق برخوردار هستند، بهره‌مند سازیم و برای فعالیت آن‌ها شرایط مناسبی را فراهم کنیم. به گفته جهانگیری اتاق تهران به دنبال برنامه‌ریزی برای به فعلیت رساندن ایده‌ها و افکار جوانان بااستعداد کشور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]