اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951211240826603

در نخستین نمایشگاه و مسابقه مرکز نوآوری و فناوری اینترنت اشیاء آیوتیک به دست آمد

کسب مقام اول و دوم تیم های تجاری سازی شریف

کد: 13951211240826603

https://goo.gl/CbEKUO

، تهران , (اخبار رسمی): تیم‌های نینیکس و سینا آرتارای تهران موفق به کسب مقام‌های اول و دوم در نخستین نمایشگاه و مسابقه مرکز نوآوری و فناوری اینترنت اشیاء آیوتیک شدند.

کسب مقام اول و دوم تیم های تجاری سازی شریف

تیم های نینیکس و سینا آرتارای تهران موفق به کسب مقام های اول و دوم در نخستین نمایشگاه و مسابقه مرکز نوآوری و فناوری اینترنت اشیاء آیوتیک شدند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برنامه تجاری سازی شریف دو تیم استارتاپی تحت حمایت برنامه تجاری سازی شریف موفق به کسب مقام های اول و دوم در مسابقه مرکز نوآوری و فناوری اینترنت اشیاء آیوتیک شدند.

این مسابقه که هم زمان با نمایشگاه مرکز نوآوری و فناوری اینترنت اشیاء آیوتیک بود برای اولین بار با حضور جمعی از استارتاپ های حوزه IOT و شرکت های بزرگ داخلی و خارجی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. این نمایشگاه و مسابقه فرصت مناسبی را برای شناسایی و معرفی استارتاپ های این حوزه فراهم کرد.

در این دوره از مسابقات، ۹ تیم از میان برترین تیم‌های شناسایی و جذب شده، محصولات و خدمات خود را در مقابل داوران ارائه کردند.

در این مسابقه سه تیم از برنامه تجاری سازی حضور داشتند که دو تیم نینیکس و سینا آرتارای تهران به ترتیب مقام اول و دوم در این مسابقه را کسب کردند. تیم نینیکس موفق شد جایزه ۷ میلیون تومانی مسابقه را از آن خود کند. تیم‌ هارت‌ری هم موفق به دریافت جایزه ۵ میلیون تومانی این مسابقه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنامه تجاری سازی شریف

برنامه تجاری‌سازی شریف که تحت حمایت دانشگاه صنعتی شریف در شهریور 1393 شکل گرفت باهدف حمایت و پشتیبانی از دانشجویان به‌منظور تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه خود در قالب کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری و توانمندسازی و ارتقا قابلیت‌های کارآفرینانه دانشجویان و جهت‌دهی ایده تیم‌ها به سمت حل مسائل و نیازهای کشور فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]