اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216241877074

روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اعلام کرد

کلیپو نامزد دریافت تندیس جشنواره رسانه های دیجیتال

کد: 13951216241877074

https://goo.gl/f9TSUC

، تهران , (اخبار رسمی): نام اپلیکیشن ویدیویی کلیپو،در بخش کسب و کار در فهرست نامزدهای برگزیده جهت دریافت تندیس از سوی هیئت داوران نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال قرار گرفت.

کلیپو نامزد دریافت تندیس جشنواره رسانه های دیجیتال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کلیپو، با توجه به قدرتمندی رسانه‌های تصویری (فیلم، انیمیشن و ...)کلیپو، به عنوان یک اپلیکیشن ویدیویی ایجاد شد.

کلیپو اپلیکیشنی است که علاقمندان به ویدئوهای کوتاه (کوتاه تر از 5 دقیقه) می توانند موضوعات مورد علاقه خود را در 12 گروه موضوعی مختلف و بیش از 20 کانال دنبال و مدیریت کنند. 

این ویدیوها که از معتبرترین منابع جهانی تهیه می شوند، توسط تیم کلیپو ترجمه و در استودیو اختصاصی کلیپو با بهترین صداها، دوبله می گردد و سپس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

خانواده و سبک زندگی، سلامت، آموزش هوشمند و ... از دیگر محورهای بخش رسانه های همراه و هوشمند نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال است.

گفتنی است از برگزیدگان نهایی جشنواره رسانه های دیجیتال در روز 17 اسفند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماه طی مراسم باشکوهی تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلیپو

کلیپو اپلیکیشنی است که علاقمندان به ویدئوهای کوتاه (کوتاه تر از 5 دقیقه) می توانند موضوعات مورد علاقه خود را در 12 گروه موضوعی مختلف و بیش از 20 کانال دنبال و مدیریت نمایند. این ویدیوها که از معتبرترین منابع جهانی تهیه می شوند، توسط تیم کلیپو ترجمه و در استودیو اختصاصی کلیپو با بهترین صداها، دوبله می گردد و سپس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]