اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246987074

کلیپو، بهترین شیوه تغذیه در دوران بارداری را می گوید

باید و نبایدهای دوران بارداری

کد: 13960204246987074

https://goo.gl/Y63vvk

، تهران , (اخبار رسمی): بارداری دوران بسیار حساسی است که شرایط ویژه ای را برای فرد ایجاد می کند. دو موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، غذاهایی که در دوران بارداری نباید خورد و دیگری ورزش های دوران بارداری است.

اصول تغذیه صحیح و اصولی در دوران بارداری

رژیم تغذیه در دوران بارداری بسیار متفاوت و حساس است. گاهی یک ماده غذایی در حالت عادی بسیار مفید است و توصیه می شود. اما مصرف همان ماده در دوران بارداری به شدت توسط پزشکان نهی می شود.

خوردن مواد غذایی سالم برای تغذیه جنین بسیار مهم است، چون به نوزاد از نظر جسمی و ذهنی بسیار کمک می کند و برای خود مادر هم بسیار مهم است. 

اهمیت این موضوع برای مادران از آن بابت است که بتوانند بعد از حاملگی اندام خود را حفظ کنند. این ساز و کار در کنار ورزش های متناسب برای زن باردار بسیار حایز اهمیت است.

غذاهایی که در دوران بارداری نباید خورد

در زمان بارداری بدن مادر نیاز به آهن بیشتری دارد. آوکادوو، گردو، بادام، عدس، تخم مرغ، پروتئین حیوانی، شیر و بادام زمینی سرشار از پروتئین هستند. 

مادران در طول دوران بارداری باید از میوه و سبزیجات برگ سبز استفاده کنند تا ویتامین D آنها تامین شود.

امگا 3، نیز یکی از نیازهای اساسی بدن مادر است که در غذاهای دریایی به خصوص ماهی، اوکادو، آجیل و ماست یافت می شود.

ناراحتی معده و سوهاضمه که برای بسیاری از مادران در دوران بارداری پیش می آید، می تواند با استفاده از ماست، دوغ و آب میوه برطرف شود.

شما می توانید با مشاهده کلیپ های کانال مادر و کودک کلیپو تمامی نکات مربوط به قبل، حین و بعد از دوران بارداری را مشاهده کنید

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلیپو

کلیپو اپلیکیشنی است که علاقمندان به ویدئوهای کوتاه (کوتاه تر از 5 دقیقه) می توانند موضوعات مورد علاقه خود را در 12 گروه موضوعی مختلف و بیش از 20 کانال دنبال و مدیریت نمایند. این ویدیوها که از معتبرترین منابع جهانی تهیه می شوند، توسط تیم کلیپو ترجمه و در استودیو اختصاصی کلیپو با بهترین صداها، دوبله می گردد و سپس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان