اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243137074

در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌های دیجیتال مشخص شد

«کلیپو» برگزیده در عنوان تجارت و کسب‌و‌کار

کد: 13951218243137074

https://goo.gl/L66CVp

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن ویدیویی کلیپو، در عنوان تجارت و کسب‌وکار در بخش نرم‌افزار تلفن همراه و رسانه‌های هوشمند نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، برگزیده نشان عالی سرآمد شد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کلیپو، هیات داوران نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال پس از داوری بیش از 2500 اثر سرانجام اسامی نامزدهای نهایی را در بخش ها و محورهای مختلف موضوعی منتشر نمود که در این میان اپلیکیشن کلیپو توانست برترین نشان را به خود اختصاص دهد.

تندیس سرآمد رسانه‌های دیجیتال توسط مدیرعامل مجموعه، دریافت شد و شهاب سلطانی زاده قائم مقام مدیرعامل نیز در این مراسم حضور داشتند.

کلپیو به عنوان یکی از برگزیدگان نهایی در  روز سه شنبه مورخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۵ با حضور  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان رسانه های دیجیتال در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان، نشان عالی سرآمد را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان رسانه‌های دیجیتال و جمع کثیری از مدیران و صاحب نظران در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلیپو

کلیپو اپلیکیشنی است که علاقمندان به ویدئوهای کوتاه (کوتاه تر از 5 دقیقه) می توانند موضوعات مورد علاقه خود را در 12 گروه موضوعی مختلف و بیش از 20 کانال دنبال و مدیریت نمایند. این ویدیوها که از معتبرترین منابع جهانی تهیه می شوند، توسط تیم کلیپو ترجمه و در استودیو اختصاصی کلیپو با بهترین صداها، دوبله می گردد و سپس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]