اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246927074

کانال ترفندستان کلیپو شما را شگفت‌زده می‌کند

پول‌هاتان را کجا پنهان می‌کنید؟

کد: 13960204246927074

https://goo.gl/383vjF

، تهران , (اخبار رسمی): مخفی کردن پول یا طلا همیشه یکی از مشکلاتی است که افراد در هنگام خروج از خانه و یا مسافرت به آن فکر می‌کنند. حتی اگر شما پول کافی هم نداشته باشید مطمئنا باز هم در شرایط کنونی به این مسئله فکر کرده‌اید و یا حتی برای آن کاری هم انجام داده‌اید.

کلیپو، محتوای ویدیویی را با تکیه بر نیروهای متخصص و منابع معتبر تهیه و ارائه می کند

یکی از گروه های جذاب و پرمخاطب در کلیپو، کانال ترفندهاست. توجه داشته باشید که هیچ گاه سارقان با آرامش و زمان زیاد کار خود را انجام نمی دهند بلکه میانگین زمان سرقت یک خانه در حدود 3 تا 5دقیقه است.

نگه‌داری پول در بانک و یا صندوق امانات و یا گاوصندوق‌های شخصی می تواند گزینه های مناسبی برای نگه‌داری پول و جلوگیری از گم‌شدن و یا دزدی آن باشد. اما همیشه این موارد در دسترسی نیستند و به‌ویژه در سفر و یا تعطیلات نیاز دارید که پول نقد خود را در جای مناسبی نگه‌داری کنید.

مخفی کردن پول در سفر، یکی از دغدغه های بزرگی است که شما با آن روبرو می‌شوید. همه می‌دانند که مسافر هر قدر هم که به صورت الکترونیک پرداخت‌های خود را انجام دهد، باز هم مقادیری پول و یا حتی طلا با خود حمل می کند. 

کلیپ بهترین مکان ها برای مخفی کردن پول در سفر

در خانه هم می توانید از مکان های مناسب برای نگه‌داری وجوه نقد خوداستفاده کنید. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که هیچ وقت تمام پول و یا اموال با ارزش خود را برای مدت طولانی در مکان های معرفی شده قرار ندهید. توجه داشته باشید که هیچ گاه سارقان با آرامش و زمان زیاد کار خود را انجام نمی دهند

کلیپ بهترین مکان ها برای مخفی کردن پول در خانه

اگر علاقه‌مند هستید ترفندهای بیش‌تری ببینید می‌توانید به کانال ترفندستان در گروه آموزشی سایت و اپلیکیشن کلیپو مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلیپو

کلیپو اپلیکیشنی است که علاقمندان به ویدئوهای کوتاه (کوتاه تر از 5 دقیقه) می توانند موضوعات مورد علاقه خود را در 12 گروه موضوعی مختلف و بیش از 20 کانال دنبال و مدیریت نمایند. این ویدیوها که از معتبرترین منابع جهانی تهیه می شوند، توسط تیم کلیپو ترجمه و در استودیو اختصاصی کلیپو با بهترین صداها، دوبله می گردد و سپس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]