اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951219243267009

کمپین #شادی_با_لبخند در کرمانشاه اجرا می شود

کد: 13951219243267009

https://goo.gl/5AlvHR

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): به مناسبت نزدیک شدن ایام سال نو کافه قنادی نون خامه ای کمپینی تحت عنوان شادی با لبخند را در محدوده نوبهار، فردوسی و میدان آیت ا... کاشانی برگزار می کند و برای عزیزانی که در کافه قنادی نون خامه ای حضور یابند برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

کمپین #شادی_با_لبخند در کرمانشاه اجرا می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گروه طراحی و توسعه کسب و کار باروک، این روزها با نزدیک شدن بهار و سال نو برای خرید و خرج کردن اسکناسهایمان راهی بازار می شویم. این حس خوب خرید همراه با شادی ما و عزیزانمان همراه است.

به همین مناسبت کافه قنادی نون خامه ای قصد دارد دراین ایام با دغدغه های شما برای خرید همراه باشد، تا بتواند با اعطا هدایا لبخندی بر لبتان بنشاند. لبخندی که خودتان نقش آفرین آن هستید و زیباترین تصویر زندگیتان خواهد شد.

این لبخند را در دوربین موبایلتان همراه با وسایل ثبت و آن را با هشتک #شادی_با_لبخند در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

"میلاد تیرانداز" مدیر تبلیغاتی این کمپین می گوید: نشاندن لبخند واقعی بر لبان شهروندان کرمانشاهی همواره از بزرگترین دغدغه های ما در کافه قنادی نون خامه ای است و من معتقدم هیچ چیز در دنیا آنقدر جدی و با اهمیت نیست که مانعی برای لبخند عمیق، زیبا و واقعی شما باشد.

بنابراین از شهروندان عزیز خواستاریم در این روزهای پرهیاهوی خرید عید، بی دریغ و بی محابا لبخند بزنند.

وی می افزاید: هدف اصلی این کمپین این است که به مردم یاد اوری کند در هر مرحله از لحظات زندگی خود تلاش کنند تا با کارهای کوچک خود شادی و خوشحالی را به یکدیگر هدیه دهند.

تیرانداز یکی ازشیوه های موثر و اثر بخش برای فراگیرشدن کمپین ها را مسئولیت اجتماعی فروشگاه ها و سازمان ها و اهدای خلق ارزش برای شهروندان دانسته و می گوید: وجهه انسان دوستانه  لازمه این کار است.

 وی معتقد است این گونه کمپین ها می توانند: در فضای دیجیتال و شبکه های اجتماعی حضور مناسبتری داشته باشند که به همین منظور گروه طراحی و توسعه باروک به عنوان مجموعه مشاور تبلیغاتی و برندینگ،استراتژی های خود را دراین خصوص برای معرفی هرچه بهتر سازمان ها طراحی کرده تا بتواند در حوزه برندسازی و مشارکت در مسائل عام المنفعه، مخاطبان بیشتری را با خود همراه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مسابقه و فراخوان