اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980728414187009

نشست مدیر مجموعه یانیز با تیم مارکتینگ آژانس تبلیغاتی باروک

کد: 13980728414187009

http://bit.ly/2MXCD8U

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): مدیر سالن زیبایی یانیز، سارا همت‌پور در دفتر آژانس تبلیغاتی باروک حضور پیدا کرد و با تیم مارکتینگ مجموعه باروک طی جلسه ای به گفتگو پرداخت.

نشست مدیر مجموعه یانیز با تیم مارکتینگ آژانس تبلیغاتی باروک
آژانس روابط عمومی سرآوا هنر

در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های شش ماهه اخیر آژانس تبلیغاتی باروک در راستای برندینگ مجموعه یانیز به مدیر این مجموعه ارائه ‌شد.

همت‌پور گفت: افزایش تعداد مشتریان و میزان رضایت آن‌ها گویای این نکته است که مجموعه باروک فعالیت خود را به خوبی در جهت شناساندن سالن زیبایی یانیز به جامعه هدف انجام داده‌است.

وی توافق کرد واحد روابط عمومی مجموعه یانیز توسط آژانس تبلیغاتی باروک راه اندازی شود تا وجهه جدیدی از برندینگ و ارتباط با مشتری را با برنامه‌ها و استراتژی‌های جدید بازاریابی برای سالن زیبایی یانیز باز شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]