اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980721412437009

حضور تیم مارکتینگ آژانس تبلیغاتی باروک در دوره «کمپ بازاریابی محتوا» 

کد: 13980721412437009

http://bit.ly/35wgtmH

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): در این دوره دو روزه آموزشی، تعدادی از پرسنل بخش مارکتینگ مجموعه باروک با مفهوم محتوا و تاثیر آن بر کسب‌وکارها به شکل تخصصی آشنا شدند و مباحثی شامل استراتژی بازاریابی محتوایی، آمیخته بازاریابی محتوایی، تیم محتوایی، سنجش داده‌های محتوایی، بازاریابی موتورهای جستجو و فرآیند بازاریابی محتوا را آموختند.

حضور تیم مارکتینگ آژانس تبلیغاتی باروک در دوره آموزشی"کمپ بازاریابی محتوا" 
آژانس روابط عمومی سرآوا

تیم مارکتینگ باروک با حضور در این دوره ۴۸ ساعته از آموزش اساتید برجسته حوزه مارکتینگ از جمله مدیران ارشد مارکتینگ شرکت بزرگ کاله، مدرسان برجسته تولید محتوا و حوزه مارکتینگ و روابط عمومی بهره بردند

واحد منابع انسانی آژانس تبلیغاتی باروک با بررسی دوره کمپ بازاریابی محتوا که قرار بود در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه در تهران برگزار شود، در راستای رشد و توسعه پرسنل آژانس تبلیغاتی باروک، مناسب دید که کارکنان تیم مارکتینگ مجموعه باروک در این دوره حضور یابند.

در این دوره ۲ روزه آموزشی، تعدادی از پرسنل بخش مارکتینگ مجموعه باروک با مفهوم محتوا و تاثیر آن بر کسب‌وکارها به شکل تخصصی آشنا شدند و مباحثی شامل استراتژی بازاریابی محتوایی، آمیخته بازاریابی محتوایی، تیم محتوایی، سنجش داده‌های محتوایی، بازاریابی موتورهای جستجو و فرآیند بازاریابی محتوا را آموختند.

تیم مارکتینگ باروک با حضور در این دوره ۴۸ ساعته از آموزش اساتید برجسته حوزه مارکتینگ از جمله: مدیران ارشد مارکتینگ شرکت بزرگ کاله، مدرسان برجسته تولید محتوا و حوزه مارکتینگ و روابط عمومی بهره بردند.

این دوره آموزشی در ۲ روز متوالی با مباحث مهم بازاریابی و مارکتینگ برگزار شد که مطالب ارائه شده در آن خوشبختانه بسیار مورد استفاده تیم مارکتینگ آژانس تبلیغاتی باروک قرار گرفت.

لازم به ذکر است یکی از اهداف مهم مجموعه باروک به روز نگه داشتن و آموزش مداوم پرسنل در بخش های مختلف است تا همواره  در ارائه خدمات به مشتریان خود به صورت تخصصی و منحصر به فرد عمل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی