اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980724413557009

حضور در وبینار برگزاری کمپین روابط عمومی دیجیتال از طریق آژانس تبلیغاتی باروک

در کمپین روابط عمومی دیجیتال اخبار رسمی رایگان شرکت کنید

کد: 13980724413557009

http://bit.ly/31nnvGW

، کرمانشاه , (اخبار رسمی): کسب و کارهای کرمانشاهی می توانند از طریق آژانس تبلیغاتی باروک در وبینار «برنامه‌ریزی و برگزاری کمپین روابط عمومی دیجیتال» با کد تخفیف رایگان شرکت کنند.

در کمپین روابط عمومی دیجیتال اخبار رسمی رایگان شرکت کنید
آژانس روابط عمومی سرآوا

یکشنبه ۲۸ مهر ماه وبینار «برنامه‌ریزی و شاخص‌های یک کمپین روابط عمومی دیجیتال» توسط پایگاه اخبار رسمی برگزار خواهد شد.

به گزارش آژانس روابط عمومی سرآوا هنر، وبینار برنامه‌ریزی و شاخص‌های یک کمپین روابط عمومی دیجیتال، انتقال تجربه‌ی یک ساعته است که در این یک ساعت مبانی روابط عمومی دیجیتال بررسی خواهد شد و سپس به معرفی چند نمونه موفق داخلی و بین‌المللی پرداخته می‌شود.

 در این وبینار روش‌های برنامه ریزی یک کمپین روابط عمومی موفق آموزش داده می‌شود و شرکت کنندگان در آن می‌آموزند که چگونه اثربخشی کمپین خود را اندازه‌گیری کنند.

از سوی بنیانگذار و مدیر عامل اخبار رسمی به آژانس تبلیغاتی باروک به عنوان نماینده پایگاه اخبار رسمی در کرمانشاه ۲ کد تخفیف صد در صد رایگان و ۱۰ کد تخفیف ۳۰ درصدی اهدا شده است.

علاقه مندان به حضور در وبینار «برنامه‌ریزی و شاخص‌های یک کمپین روابط عمومی دیجیتال» می‌توانند جهت دریافت کد تخفیف در تلگرام به آیدی milad_tirandaz@ پیامک ارسال کنند و یا با شماره ۰۹۱۸۵۷۰۰۱۶۶ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی باروک

آژانس بازاریابی و ارتباطات باروک، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان ، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد. باروک با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]