اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243576851

استفاده برندها از تکنولوژی «آیبیکن» در سال 2017

«آتینو» خریدی به سبکی نو

کد: 13951221243576851

https://goo.gl/r16pu8

، تهران , (اخبار رسمی): طبق پیش‌بینی کارشناسان در سال 2017، باید شاهد رشد قابل توجهی در به کارگیری بیکن‌ها از سوی کاربران اپلیکیشن بود.

استفاده برند ها از تکنولوژی آیبیکن در سال 2017

چهل و هفت درصد از مدیران ارشد بازاریابی، علت اصلی بهبود تجربه مشتری را استقرار و پیاده سازی بیکن ها دانسته اند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آتینو، بیکن‌ها و سایر خدمات مسیریابی در فضاهای سرپوشیده در سال 2016 از اهمیت زیادی برخوردار بودند.

بر اساس یک نظرسنجی که اخیرا توسط شرکت تحقیقاتی Vanson Bourne انجام شده، 38 درصد افراد پاسخ دهنده در حال حاضر از سیستم موقعیت‌یابی جهانی در مکان‌های سرپوشیده استفاده می‌کنند.

حدود 43درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی در حال حاضر از یک اپلیکیشن مجاورتی داخلی استفاده کرده و 33‌درصد از پاسخ دهندگان در انگلستان و آسیا نیز از اپلیکیشن‌های مجاورتی در مکان‌های بسته استفاده می‌کنند. طبق پیش‌بینی کارشناسان در سال 2017، رشد قابل توجهی در به کارگیری بیکن‌ها وجود دارد.

بیکن ها محرک فروش و درآمد برندها

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت Vanson Bourne، پنجاه و پنج درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی انجام شده گفته‌اند که دلیل اصلی آن@ها از نصب و راه‌اندازی بیکن‌ها، افزایش فروش و درآمد بوده بنابراین انتظار می‌رود که برندها در سال 2017 بیشتر به سمت به کارگیری بیکن‌ها بیایند.

بهبود تجربه مصرف کنندگان

با توجه به بررسی های Vanson Bourne، چهل و هفت درصد از مدیران ارشد بازاریابی، علت اصلی بهبود تجربه مشتری را استقرار و پیاده‌سازی بیکن‌ها دانسته‌اند. این موضوع، تنها به بهبود تجربه مصرف‌کنندگان خرده فروشی‌ها محدود نمی‌شود، بلکه در سال 2016 بسیاری از برند‌ها در صنایع مختلف از تکنولوژی آیبیکن استفاده کردند.

افزایش وفاداری مشتریان

رویکرد سنتی ایجاد وفاداری به برند از طریق کارت های وفاداری، تمبر وفاداری و کوپن بوده است. امروزه تکنولوژی های جدید مانندآیبیکن (iBeacon) به کسب و کارها کمک می کنند تا در ایجاد وفاداری مشتریان شان یک گام فراتر بروند و هوشمندانه تر عمل کنند. طبق بررسی های انجام شده Vanson Bourne، چهل و یک درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی انجام شده، علت اصلی ایجاد وفاداری در مشتری را به کارگیری و استقرار بیکن ها دانسته اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتینو

پیشنهادهای ناب، تخفیف یابی مجاورتی، کسب امتیاز و دریافت بنِ هدیه و جایزه برای کاربران آتینو. با آتینو می تونی امتیاز جمع کنی و امتیازت رو صرف گرفتن کارت های هدیه مورد علاقت کنی، با اونا خرید کنی، تخفیف بگیری و از خرید ارزان و مطمئن لذت ببری. آتینو خرید به سبکی نو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]