اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231266851

آتینو خرید به سبکی نو

جدیدترین نسخه اپلیکیشن «آتینو» رونمایی شد

کد: 13951116231266851

https://goo.gl/yuIxWt

، تهران , (اخبار رسمی): آتینو، اپلیکیشنی، مبتنی بر تکنولوژی آیبیکن و بازاریابی مجاورتی است که با نصب آن می توانید، کسب و کارهای اطراف تان را مورد بررسی قرار دهید و در جریان محصولات جدید، پیشنهادهای شگفت انگیز و تخفیف های آن ها قرار بگیرید. آتینو اپلیکیشنی است که برای خرید کردن و خرید رفتن به شما امتیاز و جایزه می دهد.

با اپلیکیشن آتینو یک خرید هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

آتینو اپلیکیشنی است که برای خرید کردن و خرید رفتن به شما امتیاز و جایزه می دهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آتینو، نسخه 0.9.7 اپلیکیشن آتینو که محصول شرکت پدیده الکترونیک صبا است، در تاریخ چهارشنبه 13 بهمن ماه  روی کافه بازار قرار گرفت و مخاطبان می‌توانند به صورت رایگان آن را نصب کرده و از امکانات و قابلیت های فعلی آن بهره ببرند. به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پدیده الکترونیک صبا، رسول کاشفی مدیرعامل پدیده الکترونیک صبا در خصوص اپلیکیشن آتینو گفت : آتینو، اپلیکیشنی، مبتنی بر تکنولوژی آیبیکن(iBeacon) و بازاریابی مجاورتی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات کسب و کارهای اطراف تان را برای شما فراهم می کند. با نصب این اپلیکیشن می توانید، کسب و کارهای اطراف تان را مورد بررسی قرار دهید و در جریان محصولات جدید، پیشنهادهای شگفت انگیز و تخفیف های آن ها قرار بگیرید. آتینو اپلیکیشنی است که برای خرید کردن و خرید رفتن به شما امتیاز و جایزه می دهد. شما با حضور در نزدیکی مراکز تجاری و فروشگاه های عضو آتینو (مجهز به تکنولوژی آتینوبیکن)، پیام ها و پیشنهادهای تخفیفی آن ها را روی تلفن همراه هوشمند خود، دریافت می‌کنید و با کلیک بر پیام دریافتی، امتیاز می گیرید. همچنین آتینو در ازای خرید شما از فروشگاه های امتیازی و طرف قرارداد با آتینو، به شما امتیاز می دهد. با اپلیکیشن آتینو یک خرید هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

بدیهی است که افزایش امکانات اپلیکیشن، در صورت استقبال شما عزیزان امکان پذیر خواهد بود و گروه آتینو سعی دارد تا امکان مشارکت کاربران در اپلیکیشن را در ورژن های بعدی افزایش دهد. به منظور حمایت از این اپ، در محیط کافه بازار درباره تجربه کاربری با اپ آتینو از طریق نظردهی و امتیازدهی بازخورد دهید.

شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید آتینو از کافه بازار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتینو

پیشنهادهای ناب، تخفیف یابی مجاورتی، کسب امتیاز و دریافت بنِ هدیه و جایزه برای کاربران آتینو. با آتینو می تونی امتیاز جمع کنی و امتیازت رو صرف گرفتن کارت های هدیه مورد علاقت کنی، با اونا خرید کنی، تخفیف بگیری و از خرید ارزان و مطمئن لذت ببری. آتینو خرید به سبکی نو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]