اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960605259256851

سوپرمارکت‌های هوشمند با آیبیکن

کد: 13960605259256851

https://goo.gl/bcffAY

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی مجاورتی (بازاریابی در محیط نزدیک) در زمینههای زیادی قابلیت اجرا دارد و می تواند بسیاری از جنبههای زندگی روزمره ما را متحول سازد.

سوپرمارکت های هوشمند با آیبیکن
سوپرمارکت های هوشمند با آیبیکن

می توان برای مشتریانی که اپلیکیشن آیبیکن را روی گوشی همراه خود نصب می کنند و خرید خود را از این طریق انجام می دهند، تخفیف های ویژه در نظر گرفت و آن ها را به استفاده از اپلیکیشن آیبیکن تشویق کرد.

به گزارش آتینو، به طور مثال فرآیند خرید کردن ما تحول زیادی یافته است. در واقع به لطف تکنولوژی هوشمند آیبیکن و بازاریابی مجاورتی، متصدیان توزیع و خرده فروشی‌ها می‌توانند استراتژی‌های ماهرانه مشخص و پیشنهاد‌های ویژه ای را برای ایجاد یک تجربه تعاملی و شخصی سازی شده به مشتریانشان ارائه دهند.
استفاده از آیبیکن (iBeacon)در سوپر مارکت‌ها و‌هایپر مارکت‌ها مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از مزایای استفاده از تکنولوژی مجاورتی، امکان جایگزینی کاغذ و تبلیغات چاپی با تبلیغات دیجیتال است. تبلیغات چاپی هزینه‌های تولید، مدیریت و توزیع قابل توجهی دارد اما در مقابل، دیجیتالی شدن به مراتب اقتصادی تر است و همیشه به روز است. با دیجیتالی شدن سیستم سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها، مصرف کنندگان و خریداران به راحتی می‌توانند محصولات فروشگاه و اطلاعات مربوط به آن‌ها را روی تلفن همراه هوشمند خود دریافت کنند و به صورت دیجیتال اطلاعات را ببینند و مورد بررسی قرار دهند. همچنین، اطلاع رسانی در مورد تخفیف‌ها، پیشنهاد‌های ویژه و تبلیغات محصولات نیز به صورت دیجیتال روی گوشی‌های هوشمند افراد قابل دریافت و مشاهده است. می‌توان برای مشتریانی که اپلیکیشن آیبیکن را روی گوشی همراه خود نصب می‌کنند و خرید خود را از این طریق انجام می‌دهند، تخفیف‌های ویژه در نظر گرفت و آن‌ها را به استفاده از اپلیکیشن آیبیکن و ترویج آن تشویق کرد. می‌توان در کنار هر قفسه یک بیکن نصب کرد و اطلاعات مربوط به هر قفسه از محصولات را به صورت کامل به گوشی‌های مشتریان ارسال کرد. بیکن‌ها به دلیل اینکه قادر به ثبت رفتار خرید مشتریان هستند، می‌توانند نقاط، قفسه‌ها و محصولات پربازدید و پر فروش را مشخص کنند بنابراین می‌توان برای بهینه سازی چیدمان قفسه‌ها(مرچندایزینگ) و تعیین نقاط گرم و سرد فروشگاه از بیکن‌ها کمک گرفت. آیبیکن امکان به کارگیری ابتکار و خلاقیت در تبلیغات و فروش را افزایش می‌دهد؛ به طور مثال می‌توان تبلیغات دو یا چند محصول و محتویات آن‌ها را با هم ادغام کرد و تبلیغی متفاوت از یک دسته محصول را ارائه داد که این کار می‌تواند برای مشتریان جالب باشد و آن‌ها را به خرید ترغیب کند.
بازاریابی مجاورتی هم برای مشتریان سودمند است؛ چرا که اطلاعیه‌های جذاب و مهم مجاورت خود را دریافت می‌کنند و هم برای صاحبان فروشگاه مفید است زیرا مقدار زیادی داده‌های ارزشمند و اطلاعات مهم در مورد مشتریان، از طریق آیبیکن قابل جمع آوری است. به کمک این داده‌ها می‌توان ترافیک بازدیدکنندگان از فروشگاه و جریان حرکت آن‌ها در داخل فروشگاه را تجزیه و تحلیل کرد. این تجزیه و تحلیل‌ها در بهبود عملکرد فروشگاه، کارکنان فروشگاه و سازماندهی بهتر موثر است. در نهایت می‌توان گفت هوشمند شدن سوپرمارکت‌ها با آیبیکن، موجب بهبود تجربه خرید مشتریان و تسریع فرآیند خرید می‌شود و رضایت خاطر بیشتری را برای خریداران فراهم می‌آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتینو

پیشنهادهای ناب، تخفیف یابی مجاورتی، کسب امتیاز و دریافت بنِ هدیه و جایزه برای کاربران آتینو. با آتینو می تونی امتیاز جمع کنی و امتیازت رو صرف گرفتن کارت های هدیه مورد علاقت کنی، با اونا خرید کنی، تخفیف بگیری و از خرید ارزان و مطمئن لذت ببری. آتینو خرید به سبکی نو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]