اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960129246406851

آتینو خرید به سبکی نو

شهر هوشمند، زندگی هوشمند با آیبیکن

کد: 13960129246406851

https://goo.gl/1bRbyh

، تهران , (اخبار رسمی): از تکنولوژی آیبیکن می توان در موزه ها، پارک ها، آکواریوم ها، باغ وحش، حمل و نقل عمومی و… استفاده کرد و تجربه بازدید گردشگران را بهبود بخشید. آیبیکن، توانایی ارسال پیام و اطلاعات را هم به صورت صوتی و هم تصویری و هم نوشتار دارد و از این جهت برای گردشگران می تواند جذاب باشد.

شهر هوشمند، زندگی هوشمند با آیبیکن

از تکنولوژی آیبیکن می توان در موزه ها، پارک ها، آکواریوم ها، باغ وحش، حمل و نقل عمومی و… استفاده کرد و تجربه بازدید گردشگران را بهبود بخشید.

فضاهای شهری به طور شگفت انگیزی در حال گسترش هستند و بخش عمده ای از جمعیت جهان در جستجوی اشتغال، آموزش، کسب و کار و … در حال حرکت و مهاجرت به سمت مراکز شهری هستند. پیش بینی می شود تا سال 2050 بیش از 70 درصد جمعیت جهان، شهرهای کوچک (شهرستان ها) را ترک خواهند کرد و به شهرهای بزرگ خواهند آمد. این تغییرات در زندگی شهری قطعا بدون عوارض و مشکلات نخواهد بود و دولت ها بایستی به منظور توسعه یک نظام شهری با ساختار پایدار، تمام تلاش خود را به کار گیرند. دولت ها باید برای رشد و گسترش هر چه بیشتر شهرستان ها برنامه ریزی های لازم را انجام دهند و تا جایی که می توانند از مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ و مراکز شهری جلوگیری کنند. هوشمند سازی شهرستان ها و شهرهای کوچک، راه حل این مشکل بزرگ است. یک شهرستان هوشمند، مکانی است که دارای استانداردهای بسیار پیشرفته می باشد و از لحاظ امکانات فنی، زیرساخت ها، ارتباطات و… در سطح بالایی قرار دارد. در نقاط مختلف جهان، پروژه های زیادی با هدف هوشمندسازی شهرها در حال اجرا و پیاده سازی است. هوشمند سازی شهرهای کوچک می تواند به توزیع عادلانه تر منابع و همچنین بهبود کیفیت زندگی شهروندان جامعه کمک کند. در هوشمندسازی شهرها، تعاملات هوشمند از طریق افزایش به کارگیری تلفن همراه افزایش می یابد. استفاده از دستگاه های هوشمند (تبلت ها، تلفن های همراه و…) به طور چشمگیری در دنیا افزایش یافته است. یک پلتفرم تعامل در فضای هوشمند، تکنولوژی آیبیکن است که از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند با مردم ارتباط برقرار می کند.
یکی از مواردی که می تواند به توسعه شهرستان ها کمک کند، توجه به مراکز گردشگری است که هم می تواند فرصت های شغلی بیشتر را فراهم کند و هم می تواند برای شهرستان ها درآمد زا باشد. برای شهرهای کوچک، تبدیل شدن به یک مکان توریستی کار چندان آسانی نیست. ارائه خدمات عالی به گردشگران، فراهم کردن شرایط اقامت دلپذیر و لذت بخش، پاسخگویی هرچه بهتر به انتظارات و نیازهای گردشگران و… در جذب و افزایش توریست، بسیار با اهمیت است. آیبیکن می تواند یک ابزار مفید برای تحقق بخشیدن به این اهداف باشد. آیبیکن با ارائه اطلاعات مناسب در زمان و مکان مناسب می تواند، راهنمای گردشگران  در سطح شهر باشد. از تکنولوژی آیبیکن می توان در موزه ها، پارک ها، آکواریوم ها، باغ وحش، حمل و نقل عمومی و… استفاده کرد و تجربه بازدید گردشگران را بهبود بخشید. آیبیکن، توانایی ارسال پیام و اطلاعات را هم به صورت صوتی و هم تصویری و هم نوشتار دارد و از این جهت برای گردشگران می تواند جذاب باشد. به طور مثال در ابتدای ورود گردشگران به شهر، فهرست کلیه اماکن گردشگری و تاریخی در قالب یک فیلم کوتاه به تلفن های همراه هوشمند آن ها ارسال می شود و آن ها از وجود چنین مکان هایی آگاه می شوند.
از دیگر قابلیت های آیبیکن در شهرهای هوشمند می توان به انتقال اطلاعات در زمان و مکان مناسب اشاره کرد. این ویژگی می تواند  به اطلاع رسانی به موقع از حوادث ناگوار یا بلایای طبیعی کمک کند و شهروندان را در مواقع اضطراری مطلع سازد. همچنین آیبیکن می تواند شهروندان را از مکان های خطرناک شهر آگاه سازد( قبل از رسیدن به آن مکان). می توان نتیجه گرفت هوشمند سازی شهرها با تکنولوژی آیبیکن می تواند در ایمن ساختن شهرها و ارائه بهتر خدمات عمومی به شهروندان، نقش بسزایی داشته باشد.
از دیگر ویژگی های یک شهر مدرن و پیشرفته می توان به سیستم حمل و نقل عمومی خوب اشاره کرد. آیبیکن به بهبود و توسعه سیستم های حمل و نقل کمک می کند. قابلیت های آیبیکن در حمل و نقل عمومی هوشمند، در مطالب پیشین به طور مفصل توضیح داده شده است.
اطلاعات، نقش مهمی را در حکومت و اداره یک شهر ایفا می کنند. دریافت اطلاعات شهروندان، همواره برای مقامات، یک چالش بوده است. تکنولوژی آیبیکن و اینترنت اشیا راه حل این مشکل است و می توان از آن ها برای جمع آوری اطلاعات مهم ساکنان و گردشگران شهر استفاده کرد. داده های جمع آوری شده را می توان مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و به منظور توسعه زیرساخت ها و بهبود امکانات شهرستان ها از آن ها بهره برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتینو

پیشنهادهای ناب، تخفیف یابی مجاورتی، کسب امتیاز و دریافت بنِ هدیه و جایزه برای کاربران آتینو. با آتینو می تونی امتیاز جمع کنی و امتیازت رو صرف گرفتن کارت های هدیه مورد علاقت کنی، با اونا خرید کنی، تخفیف بگیری و از خرید ارزان و مطمئن لذت ببری. آتینو خرید به سبکی نو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]