اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960808266136851

آتینو خرید به سبکی نو

بازاریابی دیجیتال و تعامل بیشتر با مشتری

کد: 13960808266136851

https://goo.gl/CuUj5x

، تهران , (اخبار رسمی): روند بازاریابی دیجیتال به سمت درگیر کردن مشتریان با محیط اطراف شان به وسیله آیبیکن، وای‌فای و دیگر تکنولوژی‌های روز در حرکت است. در دنیای امروز، به دلیل گسترش اینترنت امروزه مشتریان قبل از ورود به فروشگاه آگاهی قبلی نسبت به محصولات دارند.

بازاریابی دیجیتال و تعامل بیشتر با مشتری
بازاریابی دیجیتال

به وسیله تکنولوژی آیبیکن می توان داده ها و اطلاعات خوبی از مشتریان به دست آورد.

بازاریابی دیجیتال و تعامل بیشتر با مشتری
به گزارش آتینو؛ در دنیای امروز، رسانه‌های دیجیتال در حال تکامل هستند، استفاده از اینترنت در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است و مشتری قبل از اقدام به خرید می‌تواند محصول را بررسی کنید. لحظه به لحظه، اطلاعات به صورت دیجیتال بین دستگاه‌های مختلف، سیستم عامل‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال جابه جایی است.

تغییر به سمت ترجیحات مشتری
دستگاه‌های تلفن‌همراه، نقش پررنگی در درگیر ساختن مشتریان با یک برند، قبل از تصمیم گیری خرید دارند. اکثر فروشندگان، امروزه در حال مطالعه ترجیحات مشتری برای افزایش میزان موفقیت کمپین‌های بازاریابی آنلاین خود هستند و با محتوای مناسب،  سعی در غنی سازی تجربه مشتریان خود دارند. خرده فروشان در حال حاضر تلاش می‌کنند تا از هر فرصتی برای تعامل بیشتر با مشتریان‌شان استفاده کنند.

 کیفیت داده‌های مجاورتی
داده‌ها و محتوای تولید شده نباید یکسان باشد. باید چشم‌انداز عمیقی از رفتار هر انسان به دست آورد و بر اساس آن محتوا تولید کرد. برگ برنده‌ی هر کسب و کاری تولید محتوای شخصی سازی شده است. محتوا باید بر اساس نیازها, علاقه و سلیقه‌ی مشتری تهیه شود. ابزارهای زیادی برای تجزیه و تحلیل رفتار خرید هر مشتری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای نوشتن محتوای موثر بهره گرفت.

ایجاد امنیت مجاورتی
پروژه‌های بازاریابی مجاورتی در مکان‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند؛ مانند فرودگاه‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها و… . بالاتر بردن امنیت و ایجاد حس اعتماد در میان مشتریان جز نکات لازم و ضروری برای پیاده سازی موفق کمپین‌های تبلیغاتی مجاورتی است. به دلیل بالا بودن تعداد دزدی‌های داده‌های الکترونیکی، مشتریان اغلب نگران امنیت داده‌های خود هستند و از تبادل اطلاعات گریزان هستند؛ در نتیجه صاحبان کسب و کار باید توجه جدی به این مساله داشته باشند و تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و ایجاد اعتماد در مشتریان به کار گیرند.

هدف گیری مجدد مشتریان (customer retargeting)
هدف‌گذاری مجدد، یکی از تکنیک‌های در حال ظهور است که به منظور بهبود کسب و کار و افزایش فروش مورد توجه خرده فروشان سراسر جهان قرار گرفته است. به وسیله‌ی تکنولوژی آیبیکن می‌توان داده‌ها و اطلاعات خوبی از مشتریان به دست آورد. از این پایگاه داده می‌توان بر اساس رفتار خرید‌های پیشین مشتریان، برای هدف گذاری مجدد آن‌ها استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتینو

پیشنهادهای ناب، تخفیف یابی مجاورتی، کسب امتیاز و دریافت بنِ هدیه و جایزه برای کاربران آتینو. با آتینو می تونی امتیاز جمع کنی و امتیازت رو صرف گرفتن کارت های هدیه مورد علاقت کنی، با اونا خرید کنی، تخفیف بگیری و از خرید ارزان و مطمئن لذت ببری. آتینو خرید به سبکی نو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]