اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960108245195652

۱۶ ابزار ضروری و کاربردی برای کارآفرین ها

کد: 13960108245195652

https://goo.gl/t793yz

، رشت , (اخبار رسمی): یکی از بزرگترین چالش هایی که کارآفرین ها با آن مواجه می شوند، رسیدگی به همه امور در کسب و کارشان است. اگر شما هم جزء کارآفرین ها هستید باید به ایمیل ها پاسخ دهید، مطمئن باشید وب سایتتان به درستی کار می کند، پروژه هایتان را ساماندهی کنید.

۱۶ ابزار ضروری و کاربردی برای کارآفرین ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مدیرنو، یکی از بزرگترین چالش هایی که کارآفرین ها با آن مواجه می شوند، رسیدگی به همه امور در کسب و کارشان است. اگر شما هم جزء کارآفرین ها هستید باید به ایمیل ها پاسخ دهید، مطمئن باشید وب سایتتان به درستی کار می کند، پروژه هایتان را ساماندهی کنید، با شبکه و تیم خود در ارتباط باشید و از درگیری در شبکه های اجتماعی و ابزارهایی که کارایی شما را کاهش می دهد، اجتناب کنید.

علاوه بر اینکه اینترنت می تواند موجب به تعویق انداختن کارها شود، همچنین می تواند راهکار هایی برای حل مسائل کارآفرین های پرمشغله معرفی کند: خدمات و ابزارهای بسیاری برای ساماندهی زندگی شخصی و کاری خلق شده اند تا بتوانید تنها بر کارهای مهم در کسب و کارتان تمرکز کنید.

این ابزارها توسط افرادی خلق شده که می دانند داشتن لیست کارهایی که هیچ گاه تمام نخواهند شد به چه معضل هایی برای کارآفرین ها تبدیل می شوند. بسیاری از آنها به طور رایگان قابل استفاده هستند پس دلیلی وجود ندارد که آنها را امتحان نکنید.

ابزارهای ضروری و کاربردی برای کارآفرین ها :
Trello.1

Trello یک ابزار رایگان مدیریت پروژه بوده که به شما کمک می کند کارهای خود را سازماندهی نمایید. بخش هایی دارد که بر روی آن می توانید لیستی ایجاد کرده و در آن لیست کارت هایی قرار دهید. وقتی یک کارت را باز می کنید می توانید بر روی آن کامنت گذاشته، فایلی آپلود کرده، چک لیست اضافه کرده و کارهای بسیار دیگری انجام دهید.

این ابزار چندکاره بوده و می تواند در انواع کارها مورد استفاده قرار گیرد: سازماندهی یک پروژه خاص، نوشتن یک کتاب الکترونیکی، راه اندازی دوره آموزشی از طریق ایمیل و غیره. این برنامه به خوبی کمک می کند تا از بالا بر پروژه خود تسلط داشته و ابزار مناسبی برای کارآفرین ها محسوب می شود.

ادامه مطلب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]