اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960110245255652

معرفی کاربردی‌ترین استانداردهای ایزو

استاندارد ایزو 14000 گواهی مسئولیت زیست‌محیطی

کد: 13960110245255652

https://goo.gl/lzUBIf

، رشت , (اخبار رسمی): در مقاله پیش از سلسله مقالات استانداردهای ایزو، به مزایای مختلف حاصل از پیاده‌سازی استانداردهای ایزو در سازمان‌ها اشاره و خانواده استاندارد ایزو ۹۰۰۱ تشریح شد. در این مقاله سایر استانداردهای محبوب ایزو بیان می‌شود.

معرفی کاربردی ترین استانداردهای ایزو

خانواده ایزو ۱۴۰۰۰ ابزاری عملی برای همه سازمان‌ها و کسب و کارهایی است که به دنبال مدیریت مسئولیت زیست‌محیطی خود هستند

خانواده ایزو ۱۴۰۰۰ ابزاری عملی برای همه سازمان‌ها و کسب و کارهایی است که به دنبال مدیریت مسئولیت زیست‌محیطی خود هستند.

ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و استانداردهای پشتیبان آن مانند ایزو ۱۴۰۰۶:۲۰۱۱ روی سیستم‌های مدیریت زیست‌محیطی متمرکزند. استانداردهای دیگر از این خانواده روی روش‌های خاص مثل ممیزی‌ها، ارتباطات، تجزیه و تحلیل چرخه زندگی و نیز چالش‌های زیست‌محیطی مانند تغییرات آب و هوا تاکید  دارند.

ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ مجموعه‌ای از معیارهای مدیریت زیست‌محیطی است که قابلیت دریافت گواهی را دارد (همه استانداردها امکان دریافت گواهی ندارند). این استاندارد یک روش و چارچوب برای سازمان‌ها و کسب و کارها فراهم می‌کند که با دنباله‌روی از آن می‌توان به یک سیستم مدیریت زیست‌محیطی کارآمد رسید. این استاندارد برای هر سازمان با هر نوع فعالیت، بخش یا اندازه‌ای قابل اجراست.

با استفاده از استاندارد ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ می‌توان این اطمینان را به مدیریت سازمان، کارکنان و هم‌چنین ذینفعان خارجی داد که همواره اثرات زیست‌محیطی اندازه‌گیری می شود و بهبود می‌باید.

برای این استاندارد بیش از ۳۰۰ هزار گواهی در بیش از ۱۷۱ کشور دنیا صادر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست