اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960115245386628

تدبیرگستران نشان عالی سرآمد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرد

کد: 13960115245386628

https://goo.gl/NYrF7w

، تهران , (اخبار رسمی): نشان عالی سرآمد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت تدبیرگستران رسید.

نگاهی به فعالیت های تدبیرگستران

حضور موفق و تاثیرگذار در عرصه ارائه خدمات ارزش‌افزوده در بستر تلفن همراه یکی دیگر از نقاط عطف مجموعه تدبیر‌گستران است.

تدبیرگستران علاوه بر توسعه راهکارهای مبتنی بر چند بستری (مولتی پلتفرم)، تمرکز ویژه‌ای بر روی توسعه بازی‌های مدرن تعاملی داشته است. 

هسته اولیه شرکت دانش‌بنیان تدبیرگستران در سال 1373 و با تاسیس شرکت «هربی کالا» در زمینه توزیع سخت‌افزار و سیستم‌های کامپیوتری شکل گرفت.

تدبیرگستران در سال 1377، فعالیت‌های خود را با نام «مارالیس» در بازارهای جهانی گسترش داد. این مجموعه با تکیه بر تجارب مدیران خود در حوزه IT و نیز فناوری‌های مبتنی بر ایجاد ارزش‌افزوده طی سال‌های فعالیت خود به خلق نوآوری‌ها و ارائه سرویس‌های گوناگون برای مشتریان و همکاران تجاری خود موفق شده است.

عنوان «برترین تولید‌کننده محتوا» و «برترین تولید‌کننده در حوزه تجارت و کسب و کار» در روزهای پایانی سال 1395 از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به اپلیکیشن‌های کلیپو و ایران‌اپس تعلق گرفت. هم‌چنین در سال 1393، این شرکت به عنوان برترین تولیدکننده محتوا از سوی اپراتورهای برتر کشور (ایرانسل و همراه اول) انتخاب شد.

ارائه برنامه‌ها و راهکارهای جامع در حوزه گسترش کسب و کار در قالب تولید و معرفی نرم‌افزارهای موبایل از دیگر تخصص‌های تدبیرگستران به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان است. طراحی و راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین مارکت‌های اندروید در خاورمیانه (ایران‌اپس) از اقدامات برجسته‌ای است که از عزم راسخ تدبیرگستران برای کسب رضایت حداکثری مشتریان خود با فراهم آوردن بهترین کیفیت ممکن, حکایت دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدبیرگستران

هسته اولیه شرکت دانش بنیان تدبیرگستران در سال 1373 و با تاسیس شرکت «هربی کالا» در زمینه توزیع سخت افزار و سیستم های کامپیوتری شکل گرفت. این مجموعه با تکیه بر تجارب مدیران خود در حوزه IT و نیز فناوری های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده در طی سال های فعالیت خود، موفق به نوآوری های متعدد و ارائه سرویس های متنوع برای مشتریان و همکاران تجاری خود گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]