اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960217248346628

آینده توسعه اپلیکیشن‌های موبایل

کد: 13960217248346628

https://goo.gl/kFMHN7

، تهران , (اخبار رسمی): صنعت توسعه اپلیکیشن‌های موبایل به سرعت در حال رشد است و این صنعت برای کسب و کارهای کوچک به همان اندازه مناسب است که برای کسب و کارهای بزرگ‌تر و در حالی که تعداد گوشی‌های هوشمند در حال افزایش است بسیاری از سازمان‌ها اپلیکیشن‌های متنوعی را برای جلب توجه کاربران خود می‌سازند.

در اختیار داشتن یک اپلیکیشن با استانداردهای بالا، امروزه تبدیل به ضرورت هر کسب و کاری شده است

در حالیکه تعداد گوشی های هوشمند در حال افزایش است بسیاری از سازمان ها اپلیکیشن های متنوعی را برای جلب توجه کاربران خود می سازند

به گزارش روابط عمومی شرکت تدبیرگستران، هنگامی که سخن از گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید، تعداد کاربران این گوشی‌ها بالغ بر 1 میلیارد نفر عنوان می‌شود و این تعداد ممکن است روز به روز بیشتر و بیشتر شود. در حال حاضر سالانه 179 میلیارد اپلیکیشن موبایل دانلود می شود!

صنعت توسعه اپلیکیشن‌های موبایل به سرعت در حال رشد است و این صنعت برای کسب و کارهای کوچک به همان اندازه مناسب است که برای کسب و کارهای بزرگ‌تر و در حالی که تعداد گوشی های هوشمند در حال افزایش است بسیاری از سازمان ها اپلیکیشن های متنوعی را برای جلب توجه کاربران خود می‌سازند.

هم اکنون رزرو یک بلیط، تهیه عکس کولاژ و خرید انلاین با اپلیکیشن های موبایل بسیار آسان شده است. محدوده فعلی از تکنولوژی های نوآورانه موبایل، خدمات مالی، آژانس‌های حکومتی، خدمات بیمارستانی، مراقبت های پزشکی، مدیریت رویدادها و مناسبات، پیمانکاران آزاد و بسیاری از فضاهای بدون محدودیت گسترده شده است.

اپلیکیشن‌های موبایل به اپلیکیشن های بومی، کراس پلتفرم و موبایل وب دسته بندی می شود. امروز می‌توانیم اپلیکیشن‌های بومی را که برای اندروید و iOS آماده شده است را در دیوایس‌های خود دانلود کنیم. در حالیکه اپلیکیشن های وب برای HTML5 و تکنولوژی های وب مرتبط نوشته شده اند.

 

مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایل در کسب و کارها

- وفادارسازی

- توسعه برند

- افزایش دیده شدن

 

چند نمونه از مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل برای کاربران:

کاربران با این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به راحتی به احتیاجات و خواسته‌هایشان دست یابند. آنها می‌توانند از رویدادها و مراسم های ویژه مطلع شوند. اکنون ضرورت بزرگ شدن کسب و کارها برای اطمینان از آینده وجود دارد. همچنین ما می‌توانیم بگوییم که بدون شک اپلیکیشن های موبایل نتایج درستی را برای کسب و کار شما به همراه خواهند داشت.

برخی از اپلیکیشن های معروف که ما در زندگی روزانه مان از آنها استفاده می کنیم مانند فیسبوک، یوتیوب، گوگل پلی، گوگل سرچ، اینستاگرام، توییتر، فیسبوک مسنجر، اسنپ چت، گوگل و ... اینها اپلیکیشن هایی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. 

صد البته که اپلیکیشن ها تنها راه دسترسی به اینترنت نیستند، برخی از مشتریان هنوز از مرورگرهای وبی و قدیمی موبایل خود استفاده می کنند. ولی این روزها اکثر ما یک اپلیکیشن موبایل را به یک صفحه وب در موبایل ترجیح می دهیم.

با وجود این اپلیکیشن ها می توان گفت که کاربران به گوشی های موبایل خود وابسته تر شده اند و به طور حتم کسب و کارها در سال های پیش رو، عملکرد بهتری خواهند داشت. خواه مردم عادی باشند یا متخصص به طور گسترده از اپلیکیشن ها استفاده می کنند.

مردم به دلایل مختلفی از دیوایس های خود استفاده می کنند مانند بازی کردن، سرگرمی و ... و ما انتظار امنیت سطح بالایی را برای تمامی اپلیکیشن ها و تقریبا همه چیز داریم. پس ما باید نگاهی دوباره به مشکلات امنیتی بیاندازیم. اگر اپلیکیشن امن باشد با وای فای عمومی کار نخواهد کرد.

توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل باید میزان تحرک و پویایی کامل یک اپلیکیشن را بررسی کنند. دلیل توجه اصلی بر روی تحرک کامل این است که برای کاربران امکان استفاده از تمامی قابلیت هایشان وجود داشته باشد پس آنها مجبور نیستند که به رایانه های شخصی خود وابسته باشند.

این روزها، کاربران توجه بیشتری به هر چیز بسیار ساده، با جزئیات ساده دارند. نوشتن محتوا را فراهم می آورد و داشتن یک برنامه بازاریابی خوب، نقش حیاتی در کسب منفعت بیشتر بازی می کند. 

تکنولوژی جدیدی که این روزها رونمایی شده است، اینترنت اشیا می باشد. تکنولوژی که برای مدیریت دیوایس ها از آن استفاده می شود، با کمک اینترنت است. اینترنت اشیا که به اپلیکیشن های موبایل مرتبط است در جاده ای گام برمی دارد که به یک گرایش کلیدی تبدیل شود.

داده های بزرگ، محبوبیت زیادی در عرصه کسب و کار به دست آورده اند. کسب و کارها به دنیال به دست آوردن فهم و بینش بیشتری درباره رفتار مصرف کنندگان و فعالیت در جهت شخصی سازی کمپین های بازاریابی شان هستند. 

داده های بزرگ به کسب و کارها کمک می کند تا بینش لازم را به دست آورند و از این طریق کسب و کار خود را گسترش دهند. از زمانی که رشد استفاده از موبایل سرعت گرفته است درخواست برای اپلیکیشن های موبایل با تکنولوژی های داده بزرگ نیز افزایش یافته است.

اگر تمایل به آشنایی با خدمات مجموعه تدبیر گستران را دارید، لطفا اینجا کلیک کنید.

گقتنی است شرکت تدبیرگستران به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن های اندروید و iOS این توانایی را دارد که ضمن بررسی خواست ها و نیازمندی های مشتریان، بهترین راهکارها را به آنها ارائه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدبیرگستران

هسته اولیه شرکت دانش بنیان تدبیرگستران در سال 1373 و با تاسیس شرکت «هربی کالا» در زمینه توزیع سخت افزار و سیستم های کامپیوتری شکل گرفت. این مجموعه با تکیه بر تجارب مدیران خود در حوزه IT و نیز فناوری های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده در طی سال های فعالیت خود، موفق به نوآوری های متعدد و ارائه سرویس های متنوع برای مشتریان و همکاران تجاری خود گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]