اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960216248166628

روابط عمومی تدبیرگستران خبر می دهد

محبوب ترین گرایشات ساخت اپلیکیشن موبایل در سال 2017- قسمت دوم

کد: 13960216248166628

https://goo.gl/Y8JpYy

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه معرفی لیست محبوب ترین گرایشات طراحی اپلیکیشن در سال 2017، به سراغ 6 مورد دیگر می رویم.

درتصویر چند نمونه از دیوایس های پوشیدنی را ملاحظه می کنید

پیش بینی می شود که تجارت همراه یا همان کیف پول های الکترونیک با همراهی دیوایس های پوشیدنی(مانند اسمارت واچ ها) در سال 2017 بسیار مورد توجه قرار گیرد.

همانطور که در قسمت اول از این مطلب که توسط تدبیرگستران و بر طبق مقاله منتشر شده در سایت معتبر Valuecoders.com ارائه شد، در سال میلادی 2017 گرایشات مورد توسط توسعه دهندگان جهت طراحی اپلیکیشن به شرح زیر خواهد بود.

- اپلیکیشن های Enterprise و میکرو اپ در آینده پیشرفت خواهند داشت

هدف اولیه از سرمایه گذاری بر روی یک اپلیکیشن موبایل این است که به ساختار بندی مجدد و مدیریت مراحل حیاتی کسب و کار شما کمک کند.

یک مثال از عملکرد اپلیکیشن های Enterprise موبایل این است که می توانند عملکرد تیم شما را از روی دیوایس تان کالیبره کنند. از طرف دیگر پیام رسان فیسبوک یا لیست کارهای انجامی (to do list) مثال های خوبی از مایکرواپ ها هستند که تنها بر روی یک موضوع تمرکز دارند.

آمارها حاکی از این است که 77% صاحبان کسب و کار اپلیکیشن های Enterprise را سودمند می دانند و 66% سرمایه گذاری خود را افزایش خواهند داد. همچنین انتظار می رود تا سال 2021 مارکت اپلیکیشن های Enterprise تا 430 میلیارد دلار رشد کند. علاوه بر این مایکرو اپلیکیشن ها نیز با ویژگی های متنوع خود این روزها در حال ازدیاد هستند و انتظار می رود که این گرایش در توسعه اپلیکیشن های موبایل در سال 2017 ثابت بماند.

 

- دیوایس های پوشیدنی مورد توجه قرار می گیرند

بر طبق آخرین تحقیقات، بازار دیوایس های پوشیدنی در حال تجربه فصل جدیدی می باشند و رشد آنها به 20% و 213 میلیون واحد منتقل شده در سال 2020 خواهد رسید.

ما در سال جاری شاهد دیوایس های پوشیدنی هیجان انگیز زیادی بوده ایم. این دیوایس ها نشان می دهد که صنعت مراقبت از سلامتی یکی از ترندهای امیدبخش توسعه موبایل در سال 2017 می باشد.

 

- تجارت همراه یک استاندارد جدید می شود

این روزها، به جای استفاده از کارت های پرداخت، تعداد قابل توجهی از مشتریان ترجیح می دهند که خریدهای خود را از کیف پول الکترونیک گوگل و یا Apple Pay بپردازند و این یک پیام از تجارت همراه است. همراهی دیوایس های پوشیدنی با قابلیت های پرداخت تجارت همراه، شکل متفاوتی در سال 2017 پیدا خواهند کرد. فراتر از تحلیل های پیش بینی و مجموعه داده ها، دیوایس های پوشیدنی نقش اساسی در آینده تجارت همراه و وفاداری مشتری بازی خواهند کرد.

 

- اینترنت اشیا توسعه خواهد یافت

تحلیل ها پیش بینی می کنند که اینترنت اشیا از 157 میلیارد دلار در سال 2016 به 661 میلیارد دلار در سال 2021 خواهد رسید. این آمارها به طور مستقیم نشان می دهد که گرایش به اپلیکیشن های موبایل تحت عنوان اینترنت اشیا به طور عمده توسط گوشی های هوشمند کنترل می شوند.

 

- سرویس های مبتنی بر موقعیت، در حال رشد هستند

اپلیکیشن های مبتنی بر سرویس های یکپارچه موقعیت، همانند آیبیکن اپل و گوگل بیکن بسیار مشهور هستند. استفاده از وای فای دیگر محدود به هتل ها، رستوران ها، خرده فروشی ها و مراکز پزشکی نیست. استفاده از اپلیکیشن هایی که وای فای از آنها پشتیبانی می کند در حال رشد است و این رشد فراتر از مواردی است که افراد تصور می کردند.

این تکنولوژی پیشرو یک دید کلی بابت بازاریابی اپلیکیشن های شخصی سازی شده در اختیار قرار می دهد و انتظار می رود که در سال 2017 به عنوان یکی از گرایش های اصلی اپلیکیشن های موبایل مورد توجه قرار گیرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدبیرگستران

هسته اولیه شرکت دانش بنیان تدبیرگستران در سال 1373 و با تاسیس شرکت «هربی کالا» در زمینه توزیع سخت افزار و سیستم های کامپیوتری شکل گرفت. این مجموعه با تکیه بر تجارب مدیران خود در حوزه IT و نیز فناوری های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده در طی سال های فعالیت خود، موفق به نوآوری های متعدد و ارائه سرویس های متنوع برای مشتریان و همکاران تجاری خود گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]