اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960220248636628

پرداخت اندرویدی چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

کد: 13960220248636628

https://goo.gl/HnHL1q

، تهران , (اخبار رسمی): پرداخت‌های اندرویدی یکی از موضوعاتی است که در ماه‌های آینده از آن بیشتر خواهید شنید.

پرداخت های موبایلی فرصتی بزرگ برای مارکترها

کیف پول الکترونیک باید سهولت کاربری یا سیستم جایزه‌ای بیشتری را پیشنهاد دهد و این شاید راه چاره‌ای باشد برای برندهایی که می‌خواهند بیشتر با کیف پول موبایل کار کنند.

کیف پول گوگل در بازه زمانی 2011 تا 2015 منتشر شد و این مورد یک کیف پول دیجیتال بود که از تکنولوژی ارتباطات میدان نزدیک (NFC) در آن استفاده می‌شد که در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار عادی شده است. 

کشف فضای پرداخت اینترنتی گاهی سخت می‌شود اما در چند هفته گذشته، پرداخت اندرویدی سر و صدای زیادی به راه انداخته است. این سرویس هم‌اکنون در بیش از 13 بانک ارائه می‌شود؛ این امر چه معنایی برای صنعت پرداخت موبایلی دارد؟شاید بد نباشد که کمی به عقب برگردیم.

کیف پول الکترونیک باید سهولت کاربری یا سیستم جایزه‌ای بیشتری را پیشنهاد دهد و این شاید راه چاره‌ای باشد برای برندهایی که می‌خواهند بیشتر با کیف پول موبایل کار کنند.

 

توسعه پرداخت اندرویدی در پرداخت‌های موبایل چه معنایی دارد؟

پرداخت اندرویدی کم‌ترین میزان استفاده را در بین کسانی که از پرداخت‌های موبایلی استفاده می‌کردند، داشته است، چیزی حدود %1.1 و این نرخ تا حدود یک‌سال‌و‌نیم ثابت بوده است. پرداخت اپل با %4 تنها کمی بالاتر بوده است.

در نظرسنجی‌هایی که منتشر شده است، رضایت مردم از شیوه‌های پرداخت فعلی بیشتر شده است و این بیانگر راه درازی است که سازگاری پرداخت‌های موبایلی در آینده پیش رو دارند. این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که هم‌اکنون برخی کشورها در حال کشف شیوه‌هایی برای پرداخت کاملا غیرنقدی هستند.

تمام آنچه گفته شد در این چارچوب است که پرداخت‌های موبایلی فرصت بزرگی برای مارکترهای موبایل به وجود آورد است. در سال 2019 تراکنش‌های پرداخت موبایلی در ایالات متحده  از یک‌ تریلیون‌دلار پیشی خواهد گرفت؛ در چین پرداخت‌های موبایلی هم اکنون از این مرز گذشته است.

تدبیرگستران با تکیه بر دانش و تجربیات جهانی خود در حوزه تجارت الکترونیک و نیز مهارت بالا در زمینه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل در عرصه ارائه خدمات پرداخت از طریق موبایل بسیار فعال بوده است.

برای افزایش علاقه‌مندی‌ها و سرعت اقبال مردم به استفاده از پرداخت‌های اندرویدی، باید تجربیات کاربردی جدیدی به آنها پیشنهاد شود. در واقع جمع آوری پرداخت از طریق کارت اعتباری از سوپرمارکت‌ها کار پیچیده ای نیست اما کیف پول الکترونیک چه مزایای ویژه‌ای را پیشنهاد می‌دهد.

کیف پول الکترونیک باید سهولت کاربری بیشتر و یا سیستم جایزه‌ای بیشتری را پیشنهاد دهد و این شاید راه چاره‌ای باشد برای برندهایی که می‌خواهند بیشتر با کیف پول موبایل کار کنند.

مطالعات اخیر نشان می‌دهد که %18 از مردم نمی‌دانند که کیف پول موبایل چیست و %15 عنوان کرده‌اند که هیچ یک از کسانی که می‌شناسند از آن استفاده نمی‌کنند. این یعنی تقریبا نیمی از پاسخ‌دهندگان هیچ ایده و ذهنیتی نسبت به ماهیت آن و این‌که چه کارهایی می‌تواند انجام دهد، ندارند.

استراتژی شرکای تجاری پرداخت اندروید در جذب کاربران جدید مفید خواهد بود. در پایان سال 2015، فقط %7 از کاربران اندروید از پرداخت اندروید استفاده کرده بودند ولی همه شیوه‌های پرداخت موبایلی تلاش می‌کنند تا ارزش، تجربیات و نگرانی‌های کاهش امنیت را تعریف کنند.

 

این مطلب ترجمه ای بود از مقاله منتشر شده در سایت https://www.localytics.com که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدبیرگستران

هسته اولیه شرکت دانش بنیان تدبیرگستران در سال 1373 و با تاسیس شرکت «هربی کالا» در زمینه توزیع سخت افزار و سیستم های کامپیوتری شکل گرفت. این مجموعه با تکیه بر تجارب مدیران خود در حوزه IT و نیز فناوری های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده در طی سال های فعالیت خود، موفق به نوآوری های متعدد و ارائه سرویس های متنوع برای مشتریان و همکاران تجاری خود گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]