اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960119245676119

هاب جدید برای خانه‌های هوشمند

"آیکیا" پا به دنیای اتوماسیون خانگی می‌گذارد

کد: 13960119245676119

https://goo.gl/1MYFs3

، تهران , (اخبار رسمی): سرانجام Ikea این برند محبوب لوازم منزل، با یک سیستم روشنایی هوشمند پا به دنیای اتوماسیون خانگی می‌گذارد.

هاب جدید آیکیا برای خانه‌های هوشمند

به گزارش روابط عمومی iott.ir سرانجام Ikea این برند محبوب لوازم منزل، با یک سیستم روشنایی هوشمند پا به دنیای اتوماسیون خانگی می‌گذارد. این سری از محصولات جدید آیکیا با نام Tradfri که به زبان سوئدی یعنی وایرلس؛ روانه بازار می‌شوند و همانند Philips Hue متکی بر استانداردهای زیگبی هستند.

هسته مرکزی این سیستم روشنایی یک هاب اترنت است که شبکه مورد نیاز برای لامپ‌های Tradfri را ایجاد می‌کند. این سری از محصولات نیز مانند سایر لوازم‌خانگی آیکیا قیمت مناسبی دارند. به این صورت که خرید مجموع هاب، ریموت کنترل و دو چراغ آن در بیشترین حالت حدود ۸۵ دلار هزینه خواهد داشت.

باید گفت هیجان‌انگیزترین بخش این سیستم روشنایی، هاب آن نیست! بلکه کلید یا همان کنترل هوشمندی است که به سنسور حرکتی مجهز بوده و نور را کم‌وزیاد می‌کند.

این سری از محصولات آیکیا فعلاً فقط در وب‌سایت سوئدی این شرکت عرضه‌شده‌اند، اما به‌زودی وارد بازار کشورهای دیگر نیز خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]