اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960321251546119

۱۰ گجت اینترنت اشیا برای آشپزخانه هوشمند

کد: 13960321251546119

https://goo.gl/n5zyzo

، تهران , (اخبار رسمی): وسایل آشپزخانه هوشمند از سری گجت‌های جذاب و کاربردی اینترنت اشیا هستند. در این ویدئو ۱۰ گجت اینترنت اشیا را برای آشپزخانه هوشمند مشاهده می‌کنیم.

۱۰ گجت اینترنت اشیا برای آشپزخانه هوشمند

آشپزخانه قلب هر خانه و آشپزخانه هوشمند، قلب هر خانه هوشمند است!

آشپزخانه قلب هر خانه و آشپزخانه هوشمند، قلب هر خانه هوشمند است! وسایل آشپزخانه هوشمند از سری گجت‌های جذاب و کاربردی اینترنت اشیا هستند. خوراک‌پز و آرام‌پز هوشمندی که پیش از رسیدن شما به خانه غذا را خود طبخ می‌کنند. قهوه‌ساز هوشمندی که با ساعت شما در ارتباط است و می‌داند چند دقیقه دیگر از خواب برمی‌خیزید و قهوه را برای‌تان دم می‌کند. یخچال هوشمند، ماشین لباس‌شویی هوشمند، حتی ظروف و قاشق و چنگال‌های هوشمند، ارمغان اینترنت اشیا برای آشپزخانه هوشمند است. در این ویدئو ۱۰ گجت اینترنت اشیا را برای آشپزخانه هوشمند مشاهده می‌کنیم.    

Prep Pad

نمی‌دانم از آن دسته افرادی هستید که در آشپزخانه ترازوی آشپزی دارند یا نه! اگر عادت به استفاده از این وسیله را دارید، این محصول اینترنت اشیا را برای آشپزخانه هوشمند خود تهیه کنید! با استفاده از این ترازوی هوشمند دید روشن‌تری از غذایی که می‌خورید خواهید داشت.  تمام آنچه باید در مورد ارزش غذایی خوراکی‌ها بدانید را prep pad به شما می‌گوید.      

Egg Mind

جا‌تخم‌مرغی هوشمند! جذابیت اینترنت اشیا در اینجا است که برای تمام دغدغه‌های کوچک و بزرگ ما راه‌حلی دارد! این‌که کسی این جا‌تخم‌مرغی هوشمند را که تعداد دقیق تخم مرغ‌های موجود در یخچال را گزارش می‌کند، می‌خرد یا نه، مهم نیست! مهم این است که بدانیم در آشپزخانه هوشمند، حتی اقلام ساده‌ای مانند این هم می‌توانند هوشمند باشند.      

drop

یک ترازو هوشمند برای آشپزخانه! این محصول همراه با اپلیکیشن خود شما را در تمام مراحل طبخ غذا یاری می‌دهد. دستور پخت را از اپ بیابید، مواد لازم را با ترازو پیمانه کنید، مراحل را گام به گام طبق راهنمایی‌های ارائه شده دنبال کنید و در انتها حاصل کار را از طریق همین اپ به اشتراک بگذارید.      

CrockPot

با استفاده از یک اپلیکیشن و سینک  کردن آن با این آرامپز، میتوانید از راه دور تمام قابلیت‌های آن را کنترل کنید.      

 

کارکرد این وسایل هوشمند و باقی گجت‌های اینترنت اشیا برای آشپزخانه هوشمند را در این ویدئو می‌بینیم.

 

ویدئوهای بیشتر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]