اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960121245745652

گام اول مهارت های کلامی در کسب و کار

کد: 13960121245745652

https://goo.gl/mfvjDi

، رشت , (اخبار رسمی): رشد شخصیتی و سیر کاملی ما در نتیجه ارتباط با اطرافیانمان حاصل می شود. آیا به نظر شما چنین عملکردی یک استعداد طبیعی است یا مهارتی است که ما در طول مسیر یاد می گیریم؟ در ارتباط و مذاکره های شخصی و کاری اصولی حاکم است که به کار بستن آنها قبل از هر درخواستی، برای رسیدن به خواسته هایتان ضروری است.

گام اول مهارت های کلامی در کسب و کار

توانایی برقراری ارتباط و داشتن مهارت های کلامی، یک عامل مهم برای داشتن یک زندگی موفق و شاد است و اولین گام برای برقراری ارتباط، داشتن فن بیان مناسب می باشد. توانایی خوب صحبت کردن یک امتیاز عالی و عاملی برای پیشرفت ما محسوب می شود.

در مجموعه مقالات "مهارت های کلامی در کسب و کار " به بیان روش ها و ترفندهایی از مذاکره می پردازیم که به کمک آنها می توانید در کسب و  کارتان به سرعت رشد کرده و مسیر دستیابی به اهدافتان را هموار کنید.

به این فکر کنید که آیا دوست دارید در محل کارتان پیشرفت کنید و بتوانید رابطه های عالی با اطرافیانتان داشته باشید؟ آیا با شیوه گفتار و فنون ارتباطی کنونی تان امکان پذیر است؟

- اگر قادر به برقراری ارتباط کلامی مناسب با همکاران، مدیران، مشتریان و ... نیستید.

- اگر به عنوان یک کارمند در محل کار به خاطر بیان نادرست با درخواست افزایش حقوقتان مخالفت شده است.

- اگر به عنوان یک مدیر به خاطر نداشتن مهارت های کلامی، نتوانسته اید با بیان مناسب و متقاعد کنده به درخواست افزایش حقوق یا هر نوع درخواستی از سوی پرسنل نه بگوئید.

- اگر در حین گفتگو، مشتری دچار سوء تفاهم شده و رابطه کاری اش را با شما ادامه نداده است.

- اگر به خاطر نداشتن مهارت های کلامی لازم برای صحبت کردن در جمع، یک موقعیت عالی برای ارتقاء شغلی را از دست داده اید.

اگر در کسب و کارتان با هریک از موارد بالا رو به رو شده اید، بدون شک باید مهارت های کلامی و ارتباطی تان را ارتقا داده و با انجام تمرینات مناسب، این مشکل را حل نمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش