اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960203246736119

اینترنت اشیا چیست؟

کد: 13960203246736119

https://goo.gl/TRfZTp

، تهران , (اخبار رسمی): اینترنت اشیا به اتصال دستگاه های فیزیکی به اینترنت اطلاق می شود. خودروها، لوازم خانگی و حتی کنترل ضربان قلب همه می‌تواند از طریق IOT انجام شود. با رشد اینترنت اشیا در سال‌های آینده تعداد این دستگاه‌ها نیز رو به افزایش است. در این اینفوگرافی به توضیحی درباره اینترنت اشیا پرداخته‌ایم.

اینترنت اشیا چیست

اینترنت اشیا چیست؟

اینترنت اشیا همه لوازم زندگی روزمره و تجهیزات صنعتی را را به شبکه متصل می‌کند. جمع‌آوری اطلاعات و مدیریت این دستگاه‌ها از طریق نرم‌افزار برای افزایش عملکرد، ارائه سرویس‌های جدید، کسب مزایای محیطی، امنیتی، سلامت و ... را امکان‌پذیر می‌سازد.

اینترنت اشیا به عنوان موج سوم اینترنت پدیدار شده است. فناوری که زندگی شخصی، کارکرد و نحوه مصرف ما را تغییر خواهد داد. این فناوری جریان تازه‌ای از کسب و کارهای جدید را ایجاد خواهد کرد.

گجت‌های پوشیدنی، خانه‌های تحت شبکه، ماشین‌های هوش‌مند، اینترنت صنعتی و شهرهای هوش‌مند از جمله سرفصل‌های اینترنت اشیا هستند که در این اینفوگرافی به آن‌ها می‌پردازیم.

 

 

اینفوگرافی‌های بیش‌تر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه