اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960214248097185

هدف شما از استخدام تولیدکننده محتوا چیست؟

کد: 13960214248097185

https://goo.gl/CVbttJ

، (اخبار رسمی): با گسترش بحث تولید محتوا و افزایش اهمیت آن، کم کم شرکت‌ها به فکر تولید محتوا برای وبسایت‌شان افتاده‌اند و نخستین ‌کاری که به ذهن‌شان می‌رسد، استخدام تولید‌کننده محتواست.

هدفتان از استخدام تولید کننده محتوا چیست؟

در برون‌سپاری تولید محتوا به شرکت‌های تولیدکننده محتوا، این شرکت‌ها به واسطه تخصص‌شان در امر بازاریابی محتوا و تولید محتوا، افراد را در تخصص‌های مختلف در کنار یکدیگر جمع کرده‌اند.

در سایت‌های مختلفی مانند e-estekhdam، jobinja و … تعداد زیادی آگهی استخدام تولید‌کننده محتوا را می‌بینم. حال این سوال پیش می‌آید که هدف از استخدام تولید کننده محتوا چیست؟ بعد از استخدام از او توقع چه کاری دارید؟ می خواهید یک نویسنده خوب استخدام کنید؟

یک کارشناس سئو تخصصی؟ یک ایده پرداز خوب؟ در حوزه کاری شما متخصص باشد؟ روحیه کار تیمی داشته باشد؟ یک خبرنگار خوب؟  تایپیست؟ آشنا با بازاریابی اینترنتی؟

حال به این پرسش پاسخ دهید:

از تولید محتوا چه هدفی دارید؟
می‌خواهید افراد با دیدن این مطالب پاسخ پرسش‌شان را بگیرند؟ سرگرم‌کننده باشد؟ ایمیلش‌ان را در اختیار شما قرار دهند؟
از شما خرید کنند؟ در گوگل بالا بیایید؟ سایت‌تان صرفا مملو از مطلب باشد تا برای کسی که وارد سایت شد چشم‌گیر باشد؟

جواب این پرسشها را یک استراتژیست محتوا می‌داند و با توجه به نوع کسب و کار شما، محتوای مورد نیاز را ایجاد کند.
این پرسش‌ها را مطرح کردم که به شما بگویم باید قبل از استخدام یک تولیدکننده محتوا یا کارشناس تولید محتوا، باید هدف‌تان را مشخص کنید.
شاید با خودتان بگویید می‌خواهم تمام این توانایی‌ها را داشته باشد، استراتژی کار من را هم تعیین کند.
کسی که بتواند تمام این کارها را انجام دهد مطمئنا آن‌قدر سابقه کار دارد و زحمت کشیده است که با حقوق متوسط راضی نمی‌شود.

از طرف دیگر شما نیز حق دارید. اگر کارمندی که استخدام می‌کنید تمام توانایی‌های بالا را نداشته باشد، نمی‌تواند محتوای ارزشمند و مورد انتظار شما را تولید کند. اگر مطلب نوشته شده سئو خوب داشته باشد اما نگارش نامناسب، کاربر به خواندن مطلب رغبت نشان نمی‌دهد. اگر نگارش خوبی داشته باشد اما توضیحات بسیار سطحی و مبتدی باشد، باز هم علاقه مخاطبان را از دست خواهید داد.

راه دیگر ایجاد یک تیم است. با این کار به تمام خواسته‌های خود می‌رسید. یک نفر مطلب می‌نویسد، یک نفر نگارش می‌کند، یک نفر سئو می‌کند و منتشر. اما آیا به حقوق و دیگر هزینه‌های این تیم نیرومند فکر کرده‌اید؟

راه دیگری که در تمام دنیا از آن استفاده می‌شود، برون‌سپاری تولید محتوا به افراد یا شرکت‌های تولیدکننده محتواست. معمولا این شرکت‌ها به واسطه تخصص‌شان در امر بازاریابی محتوا و تولید محتوا، تمام این افراد را در تخصص‌های مختلف در کنار یکدیگر جمع کرده‌اند و در نتیجه برای شرکت‌های مختلف محتوای ویژه و باکیفیت تولید می‌کنند.

فقط مراقب باشید که هزینه زیادی بابت تولید محتوا نپردازید. بعضی از شرکت‌های تولید محتوا را دیده‌ام که قیمت‌های‌شان نجومی است و واقعا تعجب می‌کنم چطور و با چه شرکت‌هایی کار می‌کنند.

در کنار قیمت حتما از آن ها بخواهید که محتوای مورد نیاز شما را چگونه تولید می‌کنند. از آن‌ها ضمانت بخواهید. در قرارداد ذکر کنید که اگر از کارشان راضی نبودید، پولتان برگشت داده شود.
در نهایت تصمیم با شماست. ابتدا تمام مواردی که در این مطلب گفته شد را در نظر بگیرید و سپس به استخدام تولید کننده محتوا اقدام  کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلاته

من عاشق کسب و کار اینترنتی هستم.به نظر من کسب و کار اینترنتی جذابترین شغل دنیاستدر این وبسایت می خواهم هرآنچه در 8 سالفعالیت در حوزه کسب و کار اینترنتی یاد گرفتمبا شما به اشتراگ بگذارم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]