اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960225249117185

دوره رایگان «میلیادر آنلاین»

چهار مرحله لازم برای موفقیت در کسب و کار آن‌لاین

کد: 13960225249117185

https://goo.gl/WfL2vN

، (اخبار رسمی): تمام افرادی که در کسب و کار اینترنتی میلیاردر شده‌اند، بدون استثنا چهار گام را به درستی طی کرده‌اند.

بازاریابی اینترنتی-آموزش سئو-ایمیل مارکتینگ-کسب درآمد از اینترنت

برای جذب مخاطب، قبل از هر چیز به فکر آموزش سئو و بالا آمدن در گوگل باشید. به جای صرف هزینه‌های بی‌هدف برای بنرهای تبلیغاتی، تیپورتاژ خبری بروید. لینک‌سازی انجام دهید و سئو خارجی سایت‌تان را قوی کنید.

 در صورتی که شما نیز بتوانید این مراحل را در کسب و کار خود پیاده کنید، بدون شک در کسب و کار و بازاریابی اینترنتی خود به موفقیت خواهید رسید. 

گام نخست: ثروتمند‌شدن از طریق کسب و کار آن‌لاین

گام نخست راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای با تمامی امکانات است. این کار می‌تواند توسط شرکت‌های طراحی سایت یا توسط فری لنسر یا خودمان انجام شود. هم‌چنین نوع طراحی سایت می‌تواند با کدنویسی اختصاصی انجام شود یا با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس.

اگر بخواهید این کار را به شرکت های طراحی سایت بسپارید با مشکلاتی روبرو می‌شوید که من یک مورد آن را بیان می کنم.

اولا تاکید کنم که به هیچ عنوان نمی‌خواهم شرکت‌های طراحی سایت یا فری‌ لنسرها را نقد کنم. آن‌ها کارشان را انجام می‌دهند و بابت هر مرحله از شما پول می‌گیرند.

بزرگ‌ترین مشکل کار با شرکت‌های طراحی سایت یا فری لنسرها این است که پس از طراحی نهایی سایت که بعد از چند‌ صد بار تماس و ارسال تیکیت و … به سرانجام می‌رسد، باز هم نیازمند این خواهید بود که دوباره امکانات سایت‌تان را کم و زیاد کنید و یا چینش آن را عوض کنید. این امر غیر قابل اجتناب است.

حال اگر بخواهید این تغییرات را اعمال کنید به ازای کوچکترین تغییر چندصد هزارتومان باید پرداخت کنید. هم‌چنین اگر از کارشان نیز ناراضی باشید هیچ کاری از دست‌تان بر نمی آید. زیرا پیش‌پرداخت داده‌اید، سایت‌تان اختصاصی است، سورس سایت را در اختیارتان قرار نمی‌دهند و اگر بخواهید قرارداد را فسخ کنید، در نهایت این شما هستید که ضرر می‌کنید.

اما اگر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود را با وردپرس انجام داده باشید، مخصوصا اگر خودتان طراحی با وردپرس را یاد گرفته باشید (در دوره میلیاردر آن‌لاین به طور رایگان همه چیز را آموزش داده‌ام) به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید هر تغییری که خواستید در سایت‌تان اعمال کنید.

هم‌چنین اگر طراحی سایت با وردپرس را به شخص دیگری سپرده باشید به هر دلیلی اگر از کار او ناراضی باشید، می‌توانید به راحتی با شخص یا شرکت دیگری همکاری کنید.

 

گام دوم: ثروتمند شدن از طریق کسب و کار آنلاین

در گام دوم پس از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی باید تبلیغ مناسب و ترغیب‌کننده در مورد محصول یا خدمات‌مان بنویسیم. مهم‌ترین روش افزایش کسب درآمد از اینترنت تبلیغ‌نویسی مناسب است. اگر تمام مراحل عالی پیش برود و افراد وارد صفحه محصول سایت شوند در صورتی که متن تبلیغاتی خوبی نبینند که ارزش ذهنی محصول یا خدمات‌تان را بالا ببرد، از شما خرید نخواهند کرد.

به طور کلی متن تبلیغاتی شما باید شامل این سه پارامتر باشد:

  • مشکل یا فرصت
  • راهکار
  • محصول

در ابتدا مخاطبان شما باید از مشکل یا فرصتی که با آن روبرو هستند مطلع شوند. سپس به آن‌ها بگویید که راهکار حل مشکل یا رسیدن به فرصت معرفی‌شده چیست. در نهایت محصول خود را به عنوان ابزار مناسب پیاده‌سازی آن را راهکار معرفی کنید. این خلاصه‌ای بود از نوشتن یک تبلیغ مناسب. اگر بهترین محصول را در اختیار داشته باشید در صورتی که تبلیغ و تعریف درستی از آن ارائه ندهید، فروش نخواهد رفت. پس در مرحله دوم ثروتمند‌شدن از طریق کسب و کار اینترنتی محصول‌مان را به بهترین شکل تعریف می‌کنیم.

 

گام سوم: ثروتمندشدن از طریق کسب و کار اینترنتی

حال وقت آن است که سیستم بازاریابی اتوماتیک با ایمیل مارکتینگ در سایت‌مان پیاده کنیم. من عاشق این مرحله هستم. در این مرحله باید از ابزارهای مختلف در دسترس استفاده کنیم تا بتوانیم اطلاعات تماس (ایمیل) افراد را بگیریم. این ابزار عبارتند از:

صفحه فرود، صفحات پاپ آپ، فرم‌های عضویت، نرم‌افزار میلرلایت و ...

با استفاده از صفحه فرود، صفحات پاپ آپ و فرم‌های عضویت، ایمیل افراد را دریافت می‌کنیم. سپس با استفاده از نرم‌افزار میلرلایت، ایمیل‌های کاملا هدف‌مند در زمان مناسب به مخاطب مناسب ارسال می‌کنیم. شاید با خودتان بگویید که ایمیل را کسی باز نمی‌‌کند. اینجا می‌خواهم در مقابل شما بایستم و بگویم: «اول امتحان کنید، بعد قضاوت کنید»

اول این‌که اگر فهرست ایمیل هدف‌مندی داشته باشید، 20-30 درصد ایمیل‌ها باز می‌شود. علاوه بر آن، سیستم جدید میلرلایت این امکان را فراهم می‌کند که شرایط تعیین کنید که اگر ایمیل را دید، یک کار انجام بده، اگر ندید یک کار دیگر انجام بده. از این طریق می‌توانید احتمال دیده‌شدن ایمیل‌ها را تا 40 درصد افزایش دهید. حال حساب کنید اگر فهرست شما شامل 10هزار ایمیل باشد و 50 درصد آن‌ها ایمیل شما را باز کنند و از این 50 درصد 30 درصد روی لینک داخل ایمیل کلیک کنند، 1500 نفر وارد سایت شما می‌شوند و از پیشنهاد شما دیدن می‌کنند. پیشنهاد می کنم پس از کامل کردن مراحل یک و دو بلافصله سیستم بازاریابی اتوماتیک با ایمیل مارکتینگ را در سایت‌تان پیاده کنید.

 

گام چهارم: ثروتمند شدن از طریق کسب و کار اینترنتی

تبریک می گویم. شما تمام مقدمات موفقیت در کسب و کار اینترنتی را آماده کرده‌اید. حال وقت آن است به سمت وب‌سایت‌تان ترافیک جذب کنید. 

به نظر من بهترین روش جذب ترافیک، بهینه‌سازی وب‌سایت برای گوگل است. از طریق گوگل با بهترین و هدف‌مندترین مخاطبان‌تان روبرو می‌شوید. یعنی افرادی که از طریق گوگل وارد وب‌سایت‌تان می‌شوند، احتمال اینکه از شما خرید کنند بسیار بیشتر از افرادی است که کانال‌های دیگر شما را پیدا می‌کنند. از طرف دیگر اگر در گوگل جایگاه‌های نخست را کسب کنید و فعالیت خود را حفظ کنید و همان‌جا بمانید، به این معنی است همیشه در پربازدیدترین وب‌سایت‌ها بنر تبلیغاتی گرفته‌اید. حتی من می‌گویم تاثیر گوگل بسیار بیشتر از تبلیغات بنری در سایت‌های مختلف است.

بنابراین برای جذب مخاطب، قبل از هر چیز به فکر آموزش سئو و بالا آمدن در گوگل باشید. به جای صرف هزینه‌های بی‌هدف برای بنرهای تبلیغاتی، تیپورتاژ خبری بروید. لینک‌سازی انجام دهید و سئو خارجی سایت‌تان را قوی کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلاته

من عاشق کسب و کار اینترنتی هستم.به نظر من کسب و کار اینترنتی جذابترین شغل دنیاستدر این وبسایت می خواهم هرآنچه در 8 سالفعالیت در حوزه کسب و کار اینترنتی یاد گرفتمبا شما به اشتراگ بگذارم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]