اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960216248216119

امنیت داده و اینترنت اشیا

کد: 13960216248216119

https://goo.gl/EeMvI3

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی صحبت از ارتباط و تبادل اطلاعات به میان می‌آید، حفظ امنیت دغدغه همیشگی است. حالا که در آستانه ورود به عصر هوشمند هستیم و تنها یک چشم به هم زدن باقی است تا تمام ابزارهای زندگی‌مان به اینترنت متصل شوند، این دغدغه بزرگ‌تر شده است. چه چیز امنیت ما را در این دنیای هوشمند تضمین می‌کند؟

امنیت داده و اینترنت اشیا

در دنیای اینترنت اشیا، سنسورها در تمامی دستگاه‌های روزمره ما گنجانده شده و داده جمع آوری و تبادل می‌کنند.

در دنیای اینترنت اشیا، سنسورها در تمامی دستگاه‌های روزمره ما گنجانده شده و داده جمع آوری و تبادل می‌کنند. این داده‌ها کمک می‌کنند کارهای روزمره ما خود به خود و بدون زحمت انجام شوند. اما به این هم فکر کرده‌اید که اگر این حجم از اطلاعات به دست فرد دیگری بیفتد چه خواهد شد؟ حضور و عدم حضورمان در خانه، موقعیت مکانی‌مان، وضعیت سلامت، داروهایی که مصرف می‌کنیم، خریدهای روزمره، ساعت خواب و بیداری و کار ما، پیام‌هایی که رد و بدل کرده‌ایم، فعالیت‌های روزمره ما و تمام آنچه که حتی فکرش را هم نمی‌کینم، در صورت سهل‌انگاری ممکن است به دست دیگری بیفتد و منشا سوء استفاده باشند.

می‌دانیم که دنیا در حال تغییر است و این نگرانی نباید مانع از پیشروی ما باشد. سوانح رانندگی هرروز جان افراد بسیاری را می‌گیرد. چاره کار اما حذف ماشین نیست! باید شیوه رانندگی درست را و شیوه مصون ماندن در دنیای هوشمند را بیاموزیم!

مشاهده ویدئو

مشاهده ویدئوهای بیشتر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]