اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960303249816119

اتوبوس هوشمند؛ ارمغان اینترنت اشیا برای حمل و نقل عمومی

کد: 13960303249816119

https://goo.gl/MKTMmN

، تهران , (اخبار رسمی): وسایل حمل و نقل عمومی یکی از ارکان اصلی سیستم‌های شهری هستند. در این ویدئو اتوبوس خودران هوشمند بنز را مشاهده می‌کنیم.

اتوبوس هوشمند

اتوبوس هوشمند هم یکی دیگر از ارمغان‌های اینترنت اشیاست. هرچه کیفیت این بخش از خدمات رسانی شهری ارتقا یابد، تردد بهبود و بار ترافیکی کاهش می‌یابد.

به اتوبوس‌های شهر خود نگاهی بیندازید! راننده‌هایی که باید هم مراقب مسیر باشند و هم مسافران و ایستگاه‌ها. به نظر شما اینترنت اشیا و اتصال این خودروها به شبکه چه کمکی به بهبود وضعیت حمل و نقل خواهد کرد؟ شهرهای هوشمند بدون خودروهای هوشمند لطفی ندارند.

اتوبوس‌هایی که بی‌نیاز از راننده مسیرها را طی می‌کنند و مسافران را به مقصد می‌رسانند. ماشین‌های هوشمند از طریق سنسورها و تجهیزات اینترنت اشیا با محیط پیرامون تعامل و بی‌نیاز از دخالت انسان تردد افراد را میسر می‌کنند.

به تازگی اغلب خودروسازان مطرح دنیا طرح‌ها و ایده‌های خود را در زمینه خودروهای هوشمند به نمایش گذاشته‌اند. در این ویدئو اتوبوس خودران هوشمند بنز را مشاهده می‌کنیم. راننده پشت فرمان احتمالا فقط برای رعایت موارد آیین‌نامه‌ای حضور دارد وگرنه نیازی به حضور او نیست، چرا که بسیاری از خودروهای هوشمند خودروسازان مختلف حتی فضایی برای نشستن راننده ندارند.

 

ویدئوهای بیشتر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]