کد: 13960309250557242

ارتقا و بهینه سازی سایت گروه موفقیت مرادی 

کد: 13960309250557242

https://goo.gl/oiIw6V

، بندر عباس , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید گروه موفقیت مرادی  از  6 ششم خرداد 96 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

عکس موفقیت

به گزارش روابط عمومی گروه موفقیت مرادی، وبسایت این شرکت فعال در قانون جذب/ موفقیت مالی و کسب ثروت/ مثبت اندیشی از تاریخ 6 ششم خرداد 96 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.hadimoradigh.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های انتشار هفتگی مقاله به فهرست وبسایت اضافه و بخش پرسش و پاسخ برای مخاطبان میسر شده است.

هادی مرادی قلعه قاضی مدیرعامل گروه موفقیت مرادی با اعلام این خبر،گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و تمامی افراد جامعه و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارج نهادن به نظرات کاربران گرامی و برای کمک به تمامی افرادی که در پی جستن راه های موفقیت در تمامی زمینه ها هستند.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال توسعه برنامه های جدید در حوزه موفقیت هستیم.

گفتنی است وب‌سایت این مجموعه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه موفقیت مرادی

گروه موفقیت مرادی همراه شما برای دستیابی به موفقیت مالی و کسب ثروت ، راه اندازی و مدیریت کسب وکار، قانون جذب و راز جهان هستی، بازاریابی و فروش.