کد: 13960321251587242

از وب‌سایت گروه موفقیت مرادی رونمایی شد

کد: 13960321251587242

https://goo.gl/Mz8ju6

، بندر عباس , (اخبار رسمی): وب‌سایت گروه موفقیت مرادی با هدف سهولت ارتباط با کاربران رونمایی شد.

گروه موفقیت مرادی

وب‌سایت گروه موفقیت مرادی در نشانی hadimoradi.com در دسترس است.

به گزارش روابط عمومی گروه موفقیت مرادی مدیرعامل این گروه گفت: وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه قانون جذب، موفقیت مالی، کسب ثروت، مثبت‌اندیشی، توسعه مهارت‌های فردی، راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار از بیستم خردادماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

هادی مرادی قلعه قاضی افزود: این وب‌سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در نشانی hadimoradi.com در دسترس است.

او تاکید کرد: در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل مقالات قانون جذب ، مقالات موفقیت مالی ، مقالات کسب ثروت ،مقالات مثبت اندیشی ، مقالات راه اندازی کسب و کار در اختیار  مخاطبان قرار گرفته است.

مرادی قلعه قاضی با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و تمامی افرادی که به دنبال کسب موفقیت و یادگرفتن اصول موفقیت در زندگی هستند بوده است.

او ادامه داد: امیدوار هستیم با راه‌اندازی وب سایت جدیدمان بتوانیم خدماتی بهتر در حوزه آموزش‌های قانون جذب، موفقیت مالی، کسب ثروت و مثبت‌اندیشی ارائه دهیم.

او هم‌چنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این رونمایی به دنبال تهیه و تولید آموزش‌های جدید و تاثیرگذار برای عموم مردم هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه موفقیت مرادی

گروه موفقیت مرادی همراه شما برای دستیابی به موفقیت مالی و کسب ثروت ، راه اندازی و مدیریت کسب وکار، قانون جذب و راز جهان هستی، بازاریابی و فروش.